לוג’יטק והרמן מילר מציגות כיסא גיימינג לעשירון העליון

כיסא גיימינג Embody (מקור Herman Miller)

חברת הריהוט המשרדי הרמן מילר (Herman Miller) הכריזה בשיתוף פעולה עם Logitech G, מותג הגיימינג של לוג’יטק (Logitech), על כיסא הגיימינג Herman Miller x Logitech G Embody, כיסא הגיימינג הארגונומי הראשון בעולם המגיע עם תג מחיר לא קטן של כ~1500 דולר.

לוג’יטק ידועה בעיקר בזכות מוצרי הציוד ההיקפי שלה למחשבים, עם מוצרי גיימינג יעודיים ממותג ה-Logitech G של החברה. כיסא הגיימינג החדש נוצר כפתרון יעודי בעבור שחקני ה-eSport המקצועיים המבלים שעות ארוכות על הכיסא ומוכנים לשלם את תג המחיר הגבוה של כיסא הגיימינג החדש מבית הרמן מילר, הידועים במוצרי הריהוט המשרדיים האיכותיים (והיקרים) שלהם.

כיסא ה-Embody החדש נוצר לאחר מחקר של כשנתיים, שבדק את השימוש הייחודי של שחקני eSport בכיסאות מחשב. מחקר שהראה כי שחקני המחשב יושבים פרקי זמן ארוכים במיוחד על הכיסאות בתנוחות שיכולות לגרום לנזק בריאותי. כיסא ה-Embody מעוצב על מנת לתת תמיכה משופרת לגב התחתון, עם יכולת התאמה לעמוד השדרה של המשתמש לשימוש נוח יותר יחד עם שימוש בריפוד “מקרר” הנועד לטפל בסוגיית ההתחממות בזמני שימוש ארוכים בכיסא.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כיסא ה-Embody לא יהיה המוצר האחרון שנוצר בשיתוף פעולה בין החברות, כאשר הרמן מילר הציגה גם את שולחנות הגיימינג Motia, Ratio ו-Nevi יחד עם זרוע המסך היעודית Ollin. מוצרים אלו נועדו להיות בשימוש יחד עם כיסא ה-Embody בעבור שחקני ה-eSport.

כיסא ה-Herman Miller x Logitech G Embody זמין למכירה בעלות של 1495 דולר.

עליית תחום ה-eSport הובילה חברות רבות להיכנס לתחום המוצרים היעודיים בעבור שחקני מחשב, כאשר ניתן למצוא לא מעט “כיסאות גיימינג” הזמינים למכירה גם בישראל, כיסא ה-Embody החדש לוקח את התחום שלב אחד נוסף אל תחום כיסאות היוקרה עם תג המחיר הגבוה שלו, בתמורה לשמירה על בריאות השחקנים הנמצאים בו שעות ארוכות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים