זומבים, מוטנטים, וקת’ולהו: היום השני של קומיקון 2020

Comic Con @ Home

היום השני של קומיקון 2020 מביא איתו את הסצינה הראשונה מהסרט המוטנטים החדשים, טריילר חדש וומפלצתי במיוחד לארץ לאבקראפט, סדרת אימה חדשה מבית מארוול, ותוכן חדש משלוש סדרות בעולם המתים המהלכים.

“ארץ לאבקראפט” חושפת את המפלצת האגדית

בפאנל לסדרה החדשה מבית היוצר של ג’יי ג’יי אברהמס וג’ורדן פיל, חשפה “ארץ לאבקראפט” את הנשק הכבד שלה – המפלצות של הסופר ה.פ לאבקראפט ובראשן קת’ולהו (Cthulhu) האימתני. הסדרה, החוקרת את ההקבלה בין ספרי האימה של לאבקראפט לגזענות בארה״ב בתחילת המאה ה-20, תעלה ב17.8 בהוט וב-yes. בטריילר החדש, אנו רואים בדיוק את ההקבלה שהסדרה מנסה לעשות בין המפלצתיות הפיקטיבית של יצורים בידיוניים לזו האמיתית של האדם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הולו מציגה סדרת קומיקס אימה חדשה של מארוול

סדרת הפנטזיה/אימה “הלסטרום”, המבוססת על דמויות קומיקס של מארוול, תעקוב אחרי האחים אנה ודיימון – ילדיו של רוצח סדרתי אשר כיום צדים אנשים מרושעים כמו אביהם. בקומיקס המקורי, דמות האב הייתה הרבה מעבר לרוצח סדרתי – שד בשם מרדוך קוריוס אשר טען כי הוא השטן בעצמו. על אף שהיא מבוססת על קומיקס של מארוול, הסדרה אינה נחשבת לאחת מההיצע המרכזי של החברה, והטריילר לא מתייחס יותר מדי לעולם הקומיקס שלה. הסדרה תעלה בהולו באוקטובר.

“המוטנטים החדשים” מתבדחים על תאריך השחרור

הסרט מעולם אקס-מן לא מנסה להסתיר את העובדה שנדחה כבר שנים, הרבה לפני שבתי הקולנוע נסגרו עקב וירוס הקורונה – ואף מתייחס לדחיות הרבות בהלצה. בפתיחת הפאנל בקומיקון, הוצג מסך ובו תאריך השחרור המקורי של הסרט, 13.04.2018. התאריך מיד נמחק ובמקומו נכתבים בזה אחר זה התאריכים החלופיים – אפריל 2019, אוגוסט 2019 ואפריל 2020.

לבסוף נשאר התאריך הנוכחי, 28.08.2020. נראה כי דיסני עדיין מתחייבים על כך שזהו התאריך הסופי בו הסרט יועלה לאקרנים, ולא לשירות הסטרימינג דיסני פלוס. כדי להלהיב אותנו לקראת יציאת הסרט, שוחררו שתי הדקות הראשונות ממנו, בהן ניתן לצפות כאן:

הזומבים ממשיכים להשתלט ביקום “המתים המהלכים”

העונה העשירית של “המתים המהלכים” עדיין מחכה לשידור פרק הסיום באוקטובר, והצצה אליו ניתנה במהלך הפאנל. הסדרה העלתה קטע של שלוש דקות מתוך הפרק הצפוי, שייקרא “A Certain Doom”.

מלבד סדרת האם, נחשף גם טריילר לסדרת בת חדשה נוספת, “המתים המהלכים: העולם שמעבר” (The Walking Dead: World Beyond). הסדרה תעקוב אחרי חבורת בני נוער אשר מהווה את הדור הראשון שנולד אחרי שהתחילה אפוקליפסת הזומבים.

ולסיום ביקום הזומבים, סדרת הבת “הפחד מהמתים המהלכים” חשפה גם היא טריילר לעונה החדשה, השישית במספר. העונה תעקוב אחרי הדמויות אשר התפצלו זו מזו בסוף העונה הקודמת. העונה צפויה לעלות בארה”ב באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים