סרטון פרסומת רשמי חושף את סדרת ה-Galaxy Note 20

Samsung Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: סמסונג)

נותרו שלושה ימים בלבד עד למועד ההכרזה הרשמי של סמסונג על סדרת ה-Galaxy Note 20 ושאר המוצרים שיוצגו בתערוכה, אך עד ליום המיועד, ההדלפות אינן עוצרות וממשיכות להגיע אלינו בקצב מהיר במיוחד. כעת, אנחנו מגלים סרטון חדש של חברת AT&T אשר מגיע בחסותו של המדליף הסדרתי אוון בלאס (evleaks@) ומציג את כל הפרטים על סדרת הגלקסי נוט 20 ומתמקד בנקודות המכירה הראשיות שיובילו אותה בהמשך.

כבר בפתיחת הסרטון אנחנו נחשפים אל השמות הרשמיים של המכשירים בארצות הברית, כשאלו ייקראו Galaxy Note 20 5G ו-Galaxy Note 20 Ultra 5G. מעבר לכך, השניים יגיעו עם מערכת השבבים Snapdragon 865 Plus בארצות הברית, זאת לעומת מערכת ה-Exynos 990 אשר תלווה את המכשירים בשאר המדינות מלבד ארצות הברית וסין.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כמו כן, הסרטון מציג כי ה-Galaxy Note 20 הסטנדרטי יציע מסך שטוח בגודל 6.7 אינץ’, עם פאנל מסוג Super AMOLED Plus ועם חור מצלמה בתצורת Infinity-O בחלקו העליון והאמצעי. לעומתו, ה-Galaxy Note 20 Ultra יציע מסך מקומר בגודל 6.9 אינץ’, עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED וקצב רענון של 120 הרץ לצד חור המצלמה המתיישב בחלקו העליון והאמצעי.

עוד מהסרטון נוכל ללמוד על כך שסמסונג תשווק את עט הסטיילוס ככזה המציע תחושת כתיבה על נייר רגיל, כאשר ניתן לשער שהדבר מגיע מהשיפור של זמן התגובה בדגם האולטרה ל-9 מילישניות בעוד שבדגם הרגיל נהנה מזמן תגובה של 26 מילישניות. עם זאת, ניתן יהיה להמיר הערות רגילות באפליקציית Samsung Notes היישר אל מצגות Power Point ומסמכי Word לשימוש מהיר בפלטפורמות שונות.

 

בגזרת הצילום, הסרטון מאשר לנו שהגלקסי נוט 20 יגיע עם חיישן ראשי ברזולוציית 64 מגה פיקסל, בשעה שהגלקסי נוט 20 אולטרה יככב עם חיישן ראשי ברזולוציית 108 מגה פיקסל. בנוסף לכך, יכולות הזום של השניים יכילו בחיקן אפשרות לזום אופטי עד פי 3 וזום דיגיטלי עד פי 30 לדגם הרגיל, כשדגם האולטרה יעמוד בראש עם זום אופטי עד פי 5 וזום דיגיטלי עד פי 50.

מאחורי הקלעים תריץ את העניינים סוללה בקיבולת 4300 מיליאמפר/שעה בדגם הגלקסי נוט 20, בעוד שהגלקסי נוט 20 אולטרה זוכה לשיפור מינורי ומגיע עם סוללה בקיבולת 4500 מיליאמפר/שעה. לבסוף, את ה-Galaxy Note 20 Ultra ניתן יהיה להשיג בצבעים ברונזה, שחור ולבן, כשדגם ה-Galaxy Note 20 יוצע בצבעים ברונזה, אפור וירוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים