הדלפה: שיאומי וקוואלקום עובדות על אפליקציה לשינוי תדרי הריצה של המאיץ הגרפי

Xiaomi Mi Note 10 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Xiaomi Mi Note 10 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

אם לרגע חשבנו כי מערכת ההפעלה אנדרואיד אינה פתוחה מספיק, קוואלקום ושיאומי עובדות כעת יחד על מנת ליצור אפליקציה המאפשרת את שינוי תדרי הריצה של המאיץ הגרפי במכשירים הפועלים על מערכות השבבים של החברה. כיוצא מכך, כל המכשירים של שיאומי שאינם מגיעים עם מערכות השבבים של קוואלקום לא יוכלו ליהנות מהאפליקציה החדשה.

את ההדלפה מביא אלינו הבלוגר המוכר Ice Universe, אשר חושף דרך ציוץ בחשבון הטוויטר שבבעלותו כי שיאומי וצוות העיבוד הגרפי של קוואלקום העובד על ליבת ה-Adreno עובדים יחד על אפליקציה בשם Game Turbo שתוצג יחד עם מכשיר ה-Xiaomi Mi 10 Pro Plus. שמועות אודות המכשיר עצמו עוד לא שמענו, אך עקב העובדה שהאפליקציה המגיעה איתו כבר דלפה לרשת, אנחנו מצפים לשמוע כעת עוד אודות המכשיר עצמו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בתיאור הציוץ ציין המדליף כי באפליקציה ניתן לשלוט על תדרי הריצה של ליבת העיבוד הגרפי, כשבצילומי המסך נוכל לראות את הלוגו של קוואלקום עם מיתוג ה-Snapdragon וליבת ה-Adreno GPU. כמו כן, בשאר צילומי המסך נוכל לראות כי תחת קטגוריית “GPU Settings” ניתן לשלוט על הגדרות כמו Anti-aliasing, Anisotropic Filter ו-Texture Filtering, כאשר אלו הן הגדרות אותן אנחנו בדרך כלל מוצאים בהגדרות הגרפיות של משחקי מחשב.

בנוסף לכך, ניתן להבחין בכך שהצוותים עבדו על הגדרות מוכנות מראש להתאמת הליבה, כך שישנם מצבים מוכנים לבחירה כמו ברירת מחדל, חיסכון בחשמל, מצב מאוזן, איכות גבוהה ועוד. עם זאת, ניתן לצפות בגרף משולש המציג כיצד כל מצב משפיע על היחס בין איכות התמונה לביצועים ולכמות הפריימים לשנייה (fps), כך שנוכל לאזן בין כולם ולבחור במצב המועדף עלינו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים