פלאפון מציגה חבילות תקשורת לרשת 5G בישראל החל מ-50 ש”ח בחודש

לוגו פלאפון+

חברת פלאפון מצטרפת היום (ג’, 4.8) לספקיות התקשורת האחרות בישראל שהודיעו על התקדמותן בתחום רשתות הדור ה-5 בישראל, ובאירוע עיתונאים מקוון שערכה לפני זמן קצר ב-Zoom הודיעה כי רשת ה-5G שלה, בטכנולוגיה של חברת אריקסון, כבר החלה בפריסה, זמינה במאות מיקומים ברחבי הארץ ונבחנת בשלבי בטא בעת זו, עד שתגיע העת להשקה הרשמית עם סיום מכרז התדרים המתקיים בשעה זו עבור כלל החברות.

מנכ”ל פלאפון, יס ובזק בינלאומי, רן גוראון, ציין במהלך האירוע כי פלאפון תחל כבר בזמן הקרוב בהשקת מכשירי טלפון מבית שיאומי, סמסונג, LG ואפל אשר מגיעים עם מודמים התומכים ברשתות הדור החמישי וכי החברה מציגה כעת גם חבילות תקשורת יעודיות הרלוונטיות לשימוש ברשת החדשה, זאת לצד תמיכת החבילות הקיימות ברשת 5G, עת זו תושק. ההשקה, על פי גוראון, תתבצע באופן מיידי עם קבלת התדרים הרלוונטים, ובאתרים שכבר הוקמו או הוסבו לתמיכה ברשתות הדור החמישי.

במסגרת האירוע הציגה פלאפון הדגמה של בחינת מהירות על מכשירים תומכי רשת 5G שהוקמה לבחינות בטא במטה החברה. המבחן הציג מהירות הורדה של כ-1.4 גיגה-ביט בממוצע על גבי מכשיר מבית סמסונג עם זמן שיהוי של 7 מילישניות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בין המכשירים התומכים ברשתות 5G אותם תשיק פלאפון:

  • סדרת Samsung Galaxy Note 20
  • Samsung Galaxy S20 Ultra 5G
  • Xiaomi Mi 10 5G
  • Xiaomi Poco F2 Pro 5G
  • Xiaomi Router

חבילות ה-5G של פלאפון

רשת 5G של פלאפון תתמוך בחבילות הקיימות כיום עבור לקוחות החברה, ללא שינויים במחירים, ומעבר לכך הכריזה על שלוש חבילות תקשורת חדשות עבור מכשירים אשר תומכים בחיבור לרשתות 5G:

  • פלאפון+ 5G Gaming (מחיר: 49.9 ש”ח בחודש) – קו סלולרי, חבילת גלישה 200GB וגלישה חופשית באפליקציות גיימינג נבחרות (PUBG, פורטנייט, מיינקראפט, Clash Royale, Clash of Clans).
  • פלאפון+ 5G Max (מחיר: 59.9 ש”ח בחודש) – קו סלולרי, חבילת גלישה 500GB.
  • פלאפון+ 5G StingTV (מחיר: 69.9 ש”ח בחודש) – קו סלולרי, חבילת גלישה 200GB וחבילת סדרות+ בשירות Sting TV.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים