בזק משיקה את Be Home 2.0 – הדור הבא של הבית החכם

בזק Be Home 2.0

חברת בזק השיקה היום (ד’ 5.8) את שירות Be Home 2.0, הדור החדש של שירות הבית החכם של בזק המגיע בשיתוף פעולה עם חברת Alarm.com העולמית, כאשר הוא מאפשר לנהל מגוון גלאים ומתגים חכמים ולעקוב מרחוק אחר הנעשה בבית בפשוטת ובנוחות מהאפליקציה היעודית של החברה.

שירות הבית החכם החדש של בזק מחליף את השירות אותו השיקה עוד ב-2015, כאשר הוא מתבסס על נתב ה-Be החכם של החברה המגיע כחלק משיתוף הפעולה בין בזק וחברת Alarm.com, אחת מחברות האינטרנט של הדברים המובילות והגדולות בעולם, המספקת שירותים ל-6 מיליון משקי בית ומתפעלת כ-100 מיליון מכשירים מחוברים שונים ב-42 מדינות בעולם.

ניהול הבית החכם של בזק מתבצע באמצעות האפליקציה החכמה של החברה המגיעה עם ממשק פשוט בשפה העברית היודעת לחבר בין כלל הגלאים, להגדיר תרחישים ולקבוע מראש פעולות שיתקיימו באופן אוטומטי. כאשר נתב ה-Be משמש כרכזת היעודית של מוצרי הבית החכם השונים הכוללים: מצלמה חכמה, גלאי מזגן, גלאי הצפה, גלאי תנועה, גלאי דלת/ חלון, מתג תריס, מתג דוד ומתג תאורה הזמינים במחיר של החל מ-9.90 ש”ח ל-3 שנים בנוסף לדמי שימוש קבועים של 14.90 ש”ח.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מחירון הבית החכם של בזק (מקור בזק)

קרן לייזרוביץ, סמנכ”לית השיווק והחדשנות בבזק:

יש הרבה מוצרים היום בשוק תחת הכותרת של בית חכם, אבל הייחוד של בזק הוא שאנחנו מציעים שירות בית חכם הוליסטי, המאפשר שליטה של מגוון גלאים באפליקציה אחת. אנחנו לא מוכרים רק את הגלאים, אנחנו מציעים ללקוח שירות מקצה לקצה, החל בהתקנת הרכיבים בבית הלקוח ועד להגדרת האפליקציה לפי צרכיו. שירות הבית החכם נבנה תוך שיתוף פעולה מלא עם היצרן Alarm, כשהמטרה שעמדה לנגד עינינו היתה לייצר שירות פשוט ונוח להפעלה, המתבסס על שימוש במוצר חדשני והמתקדם ביותר שמספק ללקוח חוויית שימוש מרשימה. להשקת השירות החדש קדמה פעילות הכנה ארוכה ומעמיקה, תוך ניתוח צרכי הלקוח ובחינת היכולות הטכנולוגיות הקיימות כיום בשוק. ממחקר שביצענו לקראת השקת השירות עולה כי בכל בית יש מעל 10 מכשירים מחוברים בממוצע וכ-30% מהבתים בישראל היום כבר חכמים.

שירות הבית החכם של בזק זמין בעבור דמי שימוש חודשיים בעלות של 14.90 ש”ח, כאשר אל המחיר החודשי מצטרפת עלות עלות הגלאים והמתגים החכמים הזמינים למכירה בפריסה של 36 תשלומים בטווח מחירים של 9.90 עד 14.90 ש”ח בהתאם לסוג האביזר החכם.

לרגל השקת השירות החדש, בזק מציעה באנדל הכולל מצלמה, מתג למזגן ושלושה גלאי אבטחה לבחירת הלקוח (הצפה, דלת ותנועה) במחיר של 54.90 ש”ח ל-36 חודשים, הכוללת התקנה על ידי טכנאי בזק מוסמך, כאשר לאחר 3 שנים העלות תרד ל-14.90, עלות השימוש החודשית הרגילה.

עם תשלום חודשי קבוע של כ~15 ש”ח ועלות חיישנים חודשית שנעה בין 10 ל-15 שח לחודש למשך 3 שנים, מערכת ה-Be Home 2.0 של בזק רחוקה מלהיות הפתרון הזול ביותר בשוק, אך אם זאת מדובר בפתרון נוח לשימוש בעבור משתמשים שאינם בעלי ידע טכני רחב שעדיין מעוניינים בפתרון בית חכם אחיד, מהיר ונוח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים