גאדג’טי מסקר: Samsung Galaxy Note 20 Ultra – מקצה שיפורים

Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סמסונג משיקה בימים אלה בישראל את זוג מכשירי הדגל החדשים שלה, ה-Galaxy Note 20 וה-Galaxy Note 20 Ultra, האחרון בהם הוא גם מושא סקירה זו. דגמי ה-Note החדשים היו לאורך השנים אלו שהובילו את ההתקדמות הטכנולוגית הגדולה של החברה – הם דחפו את גדלי המסכים מעלה, הציעו פונקציונליות נוספת בפן העסקי והקריאייטיבי עם עט הסטיילוס S-Pen והציגו עיצובים שונים מאלו שהיינו רגילים לראות בסדרת הדגל הפופולרית יותר של החברה – ה-Galaxy S.

לאחרונה השתנו הדברים, כשסדרת ה-Galaxy S היא זו שמובילה את החדשנות הטכנולוגית, ואף קודם לזו נראה חידושים מגיעים לראשונה דווקא לסדרת שוק הביניים של החברה, Galaxy A. סמסונג טרפה את הקלפים בכל הנוגע לסדרות המכשירים שלה והותירה אותנו מעט מבולבלים. נראה שכעת מייצגת סדרת ה-Note 20 את השלב שאחרי, ובזמן שנראה חידושים מסוימים מגיעים תחילה לדגמי הגלקסי S והגלקסי A, הרי שסדרת הנוט עושה רושם כזו שמתקנת ומייצבת את אותם חידושים כדי להביא לקהל החברה מוצרים מהודקים יותר.

Galaxy Note 20 Ultra – מצלצל לכם מוכר?

“כבר ראינו את זה” הוא כנראה המשפט שחזרתי עליו הכי הרבה בזמן ההכרזה על הגלקסי נוט 20 אולטרה וגם בזמן השימוש בו בתקופה מאז ההכרזה ועד מועד ההשקה בישראל ובעולם. ה-Note 20 Ultra הוא מכשיר חדש, עם עיצוב מעט שונה מזה שראינו במכשיריה האחרים של סמסונג עד כה, אך לרבות מהתכונות המופיעות בו כבר נחשפנו עת הציגה החברה את ה-Galaxy S20 Ultra מוקדם יותר השנה. ישנה המצלמה בעלת הזום הדיגיטלי הגבוה במיוחד, המסך הענק בעל קצב הרענון הגבוה, חור המצלמה בחלק העליו של התצוגה ומערך הצילום בתצורה המלבנית בגבו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אז מה בכל זאת שונה כאן? פרט לתשובה הברורה של “יש לו S-Pen”, עושה רושם כי השנה סמסונג בחרה להציג את דגם הנוט 20 אולטרה כמקצה השיפורים שלה לגלקסי S20 אולטרה, כשתלונות קטנות כגדולות של משתמשים על מכשיר הדגל בסדרת ה-S20 מקבלות כעת מענה, זה כולל את שיפור הפוקוס במצלמות, ביטול הזום הבאמת-לא-נחוץ של עד פי 100, שסיפק, כצפוי, תמונות באיכות שאינה טובה, והוספת מנגנון דינמי לקצב הרענון של המסך, אשר יאפשר תנועה בין 10-120 הרץ וינסה בדרך זו גם לחסוך בחיי הסוללה של המכשיר.

Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לצד זאת, אנו רואים גם שיפורים לעט הסטיילוס, עם רמת דיוק גבוהה מתמיד, שהופכת את הציור על המסך לקרוב ככל הניתן לתגובה שנקבל בציור עם עט אמיתי על דף נייר, ותכונות נוספות בצד התוכנה, הכוללות מחוות חדשות לביצוע פעולות מהאוויר עם העט, תמיכה באפליקציות של מיקרוסופט לעבודה בשילוב עם המחשב ואפשרות הקרנה של ממשק ה-DeX היישר לטלוויזיה בחיבור אלחוטי, בנוסף לשימוש בכבל.

ה-Galaxy Note 20 Ultra גדול יותר מקודמו, ה-Note 10 Plus שהוצג לפני כשנה. הדגם החדש מגיע עם מסך גדול במעט של 6.9 אינץ’, לעומת ה-6.8 אינץ’, והוא גם גבוה ועבה במעט ושוקל מעט יותר ממנו, אמנם רוחבם של שני המכשירים זהה, ודרך השמירה על הרוחב שומרת סמסונג גם על נוחות האחיזה במכשיר הענק, שמפזר היטב את משקלו אשר עולה על 200 גרם.

הגלקסי S20 אולטרה מציע מסך 6.9 אינץ’ גם כן, וכאן ניתן להבחין זו פעם נוספת במקצה השיפורים אותו הזכרתי קודם לכן, כשדגם האולטרה החדש בסדרת הנוט 20 נמוך יותר, דק יותר וגם שוקל פחות (208 גרם מול 220 גרם), מה שהופך אותו לנוח יותר לאחיזה ביד.

מסך ה-Galaxy Note 20 Ultra: נראה נהדר, מגיב נהדר

אחת מגולות הכותרת במסך החדש של ה-Note 20 Ultra היא המסך שלו. סמסונג תמיד הייתה תלמידה מצטיינת בכל הנוגע לאיכויות המסכים בטלפונים, והדבר אינו שונה גם כאן. כמו ה-S20 אולטרה לפניו, גם ה-Note החדש תומך בקצב רענון גבוה של עד 120 הרץ, כשמקצה השיפורים כאן מגיע עם קצב הרענון הדינמי, המאפשר למכשיר לנתב בין 10 ועד 120 הרץ עם תלות בשימוש במכשיר.

בסמסונג הסבירו כי קצב הרענון יותאם באופן דינמי לשימוש באפליקציות שונות במכשיר, כך שאם תשחקו במשחק, קצב הרענון הגבוה של 120 הרץ ייכנס לפעולה, אך כאשר תביטו בתמונות סטטיות ירד קצב הרענון עד 10 הרץ. החברה ציינה גם כי כאשר תצפו בסרטים תקבלו קצב רענון סטנדרטי של 60 הרץ, וכאשר תקראו תכתובות דואר אלקטרוני ירד קצב הרענון ל-30 הרץ.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Samsung Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

קיים פה צעד דומה לזה שביצעה סמסונג בעבר עם רזולוציות התצוגה של מכשיריה. מכשירי דגל רבים של החברה תומכים עד היום ברזולוציית תצוגה גבוהה של +Quad HD, וכך גם הנוט 20 אולטרה, אך ברירת המחדל שתוצג עם פתיחת המכשיר לראשונה תהיה לרזולוציה של +Full HD. סמסונג מצאה, ואני נוטה להסכים איתה בנושא זה גם אם חובבי הפיקסלים לא יאהבו זאת, שהורדת רזולוציית התצוגה מספקת מצד אחד חיסכון בצריכת החשמל של התצוגה ומן הצד השני אינה מפריעה יתר על המידה למרבית המשתמשים במכשיריה.

עם השקת סדרת הגלקסי S20, שמסכיה תומכים בקצב רענון גבוה של 120 הרץ, ייתכן כי סמסונג ראתה פגיעה בחווית המשתמשים כאשר קצב הרענון הוביל לצריכת חשמל גבוהה יותר של המסך. כדי לחסוך בחיי הסוללה הכלליים, החליטו בחברה לבחון מתי באמת דרוש קצב הרענון הגבוה, וכך ככל הנראה הגיע הרעיון לקצב הרענון הדינמי. בפועל, ממשק המשתמש החדש של החברה זריז למדי, ודאי זריז יותר בהשוואה למה שראינו לפני שהגיע ה-One UI לחיינו, כך שההנחה שלא ממש תשימו לב לכך שקצב הרענון של המסך אינו עומד על 120 הרץ כל הזמן – לא תפריע לכם, לפחות לרובכם.

לא רוצים Exynos

הצעקה כנגד מעבדי האקסינוס של סמסונג אינה חדשה, אך חשוב להבהיר משהו לפני שניגש להסביר מדוע היא קיימת ולמה היא נשמעת חזק הרבה יותר דווקא עם השקתה של סדרת ה-Note 20. מעבדי ה-Exynos 990 מרשימים מאוד ביכולותיהם – הם מספקים את הכוח הדרוש כדי להריץ כל משחק אפשרי, מבצעים ניהול טוב של חיי הסוללה ולא מתחממים יתר על המידה. לו היו אלו המעבדים היחידים הקיימים בשוק – כנראה שסמסונג הייתה מקבלת את כל השבחים עליהם מצד המשתמשים שלה, אבל הם לא היחידים שקיימים בשוק.

Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לאורך השנים, סמסונג נהגה להשיק שתי גרסאות של מכשירי הדגל שלה – אחת עבור השוק האמריקני (ולפעמים גם שווקים מצומצמים נוספים), אשר בה שולבו מערכות השבבים של קוואלקום, והשנייה עבור יתר העולם, וזה כולל גם אותנו כאן בישראל, זו הגיעה עם מעבדי ה-Exynos. לאורך השנים הוצגו השוואות בין שתי הגרסאות, בעקבותן יכולנו להבין כי ישנם יתרונות מסוימים לגרסאות ה-Snapdragon של קוואלקום על פני ה-Exynos של סמסונג, אך השנה הבדלים אלו התעצמו בשל ההבדלים שנמצאו בביצועי ה-Snapdragon 865 Plus ששולב בדגמי הנוט 20 בארה”ב ובין ה-Exynos 990 ששולבו במכשירים ביתר העולם, וגם תוספת ה-“פלוס” למעבד מול ה-SD865 ה”רגילה” ששולבה ב-S20 ואי השינוי בין הסדרות ב-Exynos 990 לא עזרה במיוחד.

קשה לומר בשלב זה האם הזעקה של המשתמשים תהא משמעותית דיה על מנת לגרום לסמסונג לשנות את הדרך ולהתחיל להשיק גרסאות חדשות וחזקות יותר למעבדי ה-Exynos שלה בעתיד. במידה ויגיעו דיווחים על ירידה במכירות סדרת ה-Note השנה, סמסונג ודאי תתלה את אלו בקורונה בצורה זו או אחרת, והדבר יהיה נכון, כך שלא נוכל לדעת את ההשפעה של רגשות הצרכנים בנושא. ועם זאת, שמועות אודות אימוץ תכנית ה-Cortex X של ARM בנוגע לשבביה העתידיים של סמסונג כבר החלו לצוץ, וכך גם שמועות על שיתוף פעולה אפשרי עם AMD בתחום הגרפי.

המפרט הטכני של מערך הצילום

  • מצלמה ראשית – חיישן 108 מגה-פיקסל, תומך זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) וייצוב אופטי (OIS). מפתח צמצם f/1.8 וגודל חיישן של 1/1.33 אינץ’ וגודל פיקסלים של 0.8 מיקרו-מטר.
  • מצלמת זווית רחבה – חיישן 12 מגה-פיקסל המאפשר צילום בזווית רחבה של 120 מעלות. מפתח צמצם f/2.2.
  • מצלמת זום – חיישן 12 מגה-פיקסל המאפשר ביצוע זום אופטי עד פי 5, תומך בייצוב אופטי (OIS) ופוקוס במעקב אחר אובייקט. מפתח צמצם f/3.0 ופיקסלים בגודל 1 מיקרו-מטר.
  • תכונות נוספות – הסרטת וידאו ב-8K עד 24 פריימים בשנייה, פוקוס לייזר מהיר, זום חלל (דיגיטלי) עד פי 50.
  • מצלמת סלפי – חיישן 10 מגה-פיקסל, זווית צילום 80 מעלות, מפתח צמצם f/2.2 ופיקסלים בגודל 1.22 מיקרו-מטר. הסרטת וידאו עד 4K ב-60 פריימים בשנייה.
Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מצלמות ה-Note 20 UItra: פחות זום, יותר איכות

רישמו אותי בין המתלהבים הגדולים של תכונת הזום במצלמות טלפונים, אבל “זום החלל” שהציגה סמסונג עם הגלקסי S20 אולטרה היה אחד הדברים המיותרים ביותר שראיתי בחיי. זום דיגיטלי מראש מבטיח איכות ירודה של תמונה, אך הוא מאפשר לנו להתקרב בקלות לאובייקטים רחוקים, כשישנו איזון מסוים בין שני הדברים. זום של פי 100 שראינו ב-S20 אולטרה לא היה אפקטיבי כלל, כשהייצוב של התמונה ללא שימוש בחצובה היה בלתי אפשרי, והתוצאה הסופית לא הייתה ברורה.

עם ה-Note 20 Ultra מציגה סמסונג את מקצה השיפורים שלה. כעת תוכלו ליהנות מייצוב טוב בכמה מונים עם פוקוס הלייזר שנוסף לחבילה, כשבסמסונג החליטו להוריד את רמת הזום הדיגיטלי המירבית לעד פי 50. את הייצוב במצב זה ניתן להרגיש באופן חד משמעי, כשגם ללא שימוש בחצובה ניתן לייצב את התמונות בזום הגבוה בקלות יחסית.

בתמונות מטה תוכלו לראות מנוף אליו ביצעתי זום פי 50. התמונה הראשונה מוצגת ללא זום כלל, וניתן לראות בה את המנוף (האמצעי בין השלושה) מרחוק, וכדי לסבר את האוזן – גם בעין בלתי מזויינת לא ניתן לראות את הכיתוב על גבי המנוף, בעוד בתמונה עם זום פי 50 ניתן לקרוא בבירור. האיכות כמובן מאוד ירודה, והדגש העיקרי כאן הוא הפוקוס המהיר שיכולתי לבצע, זה מועיל אף יותר בצילום בתקריב עם רמות זום נמוכות יותר, שגם יציגו תוצאות סופיות מרשימות יותר.

החלק המעניין יותר במערך צילום הזום הוא לא הזום הדיגיטלי, אלא האופטי. סמסונג מציעה זום אופטי של עד פי 5 בנוט 20 אולטרה, כבר לא הזום ההיברידי שראינו בדגם ה-S20 אולטרה לפניו, וכאן מוצגת איכות אמיתית בביצוע זום אופטי שאינו נמוך כלל.

בתמונות מטה תוכלו לראות צילום ללא זום וצילום תקריב עם זום אופטי פי 5. כאן נשמרת רמת פרטים גבוהה ודיוק מצויין בצבעים, וכאן נמצא את היתרון האמיתי בביצוע זום בתמונות, וגם אפקט בוקה שנראה נהדר.

תמונות בזווית רחבה מצליחות לשמור היטב על רמת הצבעים המדוייקת, אך עושות עבודה מעט פחות טובה בשמירה על רמת הפרטים הגבוהה, כשבמעבר לשימוש בחיישן הצילום הרחב תוכלו לראות חדות נמוכה יותר כשתתקרבו לאובייקטים בתמונה.

צילומי לילה מוכיחים שכמות אור גדולה מאוד נכנסת לחיישנים במערך הצילום של ה-Note 20 Ultra, כשבתמונות מטה תוכלו לראות כי השמיים מוארים היטב אף שהתמונות צולמו בשעה בה השמיים היו כבר חשוכים לחלוטין. התאורות החזקות לא נמרחות, וניתן לראות את העצמים בתמונה היטב, אך בקירוב אליהם נבחין בגרעיניות ניכרת. מצב צילום הלילה היעודי (התמונה הבהירה יותר) מוסיף המון אור לתמונה וחושף עצמים שלא יכולנו לראות בצילום רגיל בחשיכה.

תמונות הסלפי שמפיק הנוט 20 אולטרה הן כנראה הטובות ביותר שתוכלו לקבל כיום בסמארטפון, עם דיוק מצויין בצבעים, ללא שריפה מובחנת בשוליים, חדות גבוהה ואפקט בוקה מדוייק בצילום תמונות פורטרט.

והנה עוד כמה תמונות נוספות שצולמו עם ה-Note 20 Ultra:

ביצועי סוללה ותכונות נוספות

את ה-Note 20 Ultra תוכלו למצוא בישראל בגרסה הכוללת זיכרון עבודה בנפח 8GB RAM ואחסון בנפח 256GB, עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס microSD. מדובר בגרסת הדור הרביעי של המכשיר, ואם בניתם על תמיכה ברשת הדור ה-5 שמכרז התדרים הנוגע לה הושלם בשבוע שעבר, כנראה שתיאלצו לחכות עם הקנייה.

לנוט 20 אולטרה זוג רמקולים הפועלים יחדיו בסטריאו ונשמעים היטב גם בעוצמות נמוכות יותר, כשהם מציעים צלילים נקיים וללא צרימות מיותרות ברמות השמע הגבוהות. הרמקול העליון, המשני בין השניים, מציע גם הוא עוצמת שמע גבוהה למדי, המשלימה את הצלילים של הרמקול הראשי. הטענה היחידה שלי נוגעת למיקום הרמקול הראשי, זה הועבר לצד השמאלי של המכשיר, יחד עם עט הסטיילוס, מה שגרם לי לחסום אותו עם האצבע לא מעט בזמן משחק וצפייה בסרטים.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Samsung Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

קיבולת הסוללה של ה-Note 20 Ultra גדלה רק במעט אל מול זו שהוצגה בדור הקודם של המכשירים, אך מדובר בסוללה קטנה יותר מזו שהציגה סמסונג עם ה-S20 Ultra מוקדם יותר השנה (4,500mAh בנוט 20 אולטרה ו-5,000mAh ב-S20 אולטרה).

במבחן התוצאה מספקת סוללת הנוט 20 אולטרה תוצאות די דומות לאלו שמצאנו במכשיר ה-S20 אולטרה לפניו. המכשיר מחזיק ליום עבודה שלם, תחת הגדרות תצוגה ברזולוציית +FHD עם קצב רענון דינמי (עד 120 הרץ), כאשר במרבית הימים הצלחנו להגיע לסוף יום העבודה עם בין 10-20% סוללה, די והותר לשימושים רגילים במכשיר ללא צורך בטעינה במהלך היום, אך לא יותר מכך. חשוב לציין כי מדובר בסוללה קטנה משמעותית בהשוואה ל-S20 אולטרה, מה שמעיד על החיסכון בסוללה שסמסונג הצליחה להשיג הודות לשילוב קצב הרענון הדינמי שחוסך בצריכת החשמל של המסך.

בצד הטעינה אפשר למצוא “שנמוך”, עם תמיכה בהספק של 25 וואט “בלבד”, אולם נזכיר כי סמסונג לא מספקת וגם לא סיפקה בעבר מטען התומך בהספק 45 וואט, כך שהתוצאות בטעינה עם המטען שהגיע בקופסת הנוט 20 אולטרה יהיו דומות לאלו שהשגנו עם מטען דומה של ה-S20 אולטרה, בהתחשב בקיבולת הסוללה כמובן. טעינה מלאה ערכה בממוצע 75 דקות, כשמעל מ-50% מהסוללה ניתן לטעון תוך כחצי שעה.

עט הסטיילוס S-Pen מדוייק כעת יותר מתמיד עם זמן תגובה של 9 מילישיניות, תכונה חיונית עבור מי שמשתמשים במכשיר לציור ורוצים לשמור על דיוק גבוה ככל האפשר, את זה תוכלו למצוא ב-Note 20 Ultra, בעוד דגם הנוט 20 הסטנדרטי מציע זמן תגובה ארוך יותר בהשוואה. עט הסטיילוס מקבל גם תכונות נוספות לשליטה באמצעות מחוות במכשיר.

Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Galaxy Note 20 Ultra (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

עט הסטיילוס S-Pen החל לאפשר מחוות מהאוויר לביצוע פעולות במכשיר החל מה-Note 9, ודרך חיבור בלוטות’. עם ה-Note 20 Ultra תוכלו לבצע פעולות כמו שליטה על צילום ומעבר בין מצבי צילום באפליקציית המצלמה, ובחירה אילו פעולות יבוצעו עבור מחוות שתבחרו עם העט, ולא תהיו תלויים רק בהגדרה שניתנת כברירת המחדל. המחוות מהאוויר פועלות מכל מקום וניתן לנוע באמצעותן ברחבי המכשיר עם פעולות כמו ביצוע מחוות באוויר עם העט ל”חזרה”, מעבר לעמוד הבית והצגת האפליקציות האחרונות הפועלות ברקע.

פונקציה נוספת היא אפשרות שימוש בעט לכתיבת הערות על גבי קבצי PDF. סמסונג הוסיפה אפשרות יבוא של קבצי PDF אל תוך אפליקציית הפתקים (NOTES) שלה, כך שניתן להוסיף לקבצים אלו הערות באמצעות העט, לשמור אותם, ואף לייצא את הקבצים לפורמט Power Point של מיקרוסופט. הפתקים הנוצרים דרך אפליקציית הפתקים יוכלו מעתה גם להסתנכרן בין עד 9 מכשירים של סמסונג.

ממשק ה-DeX היעודי של סמסונג, המציג מראה דמוי “ווינדוס” על גבי מסכים חיצוניים, מקבל שדרוג נוסף עם תמיכה בהפעלה מרחוק דרך רשת אלחוטית. החיבור פשוט למדי וברגע שתפעילו את האפשרות ב-Note 20 Ultra תוכלו לראות את המכשירים המחוברים לרשת ותומכים בהצגת ממשק ה-DeX. את הבחינה לממשק בחיבור האלחוטי ביצעתי עם טלוויזיית LG מהדור האחרון, זו התחברה במהירות לסמארטפון והציגה את כל האפשרויות על המסך, כאשר הנוט 20 אולטרה משמש כמשטח מגע לתנועה על גבי המסך. הממשק עבד היטב ולא חוויתי בעיות כלשהן אף שסמסונג דאגה לציין כי עדיף היה לו הייתי משתמש בטלוויזיה ממותג אחר.

השורה התחתונה

ה-Galaxy Note 20 Ultra אינו המכשיר אותו ציפינו לראות בשנת 2020. מדובר במקצה שיפורים מרשים על פני ה-Galaxy S20 Ultra שהוצג לפניו, כשהוא מתקן הרבה מהתלונות שעלו כנגדו, אך כבר לא מדובר במכשיר שמוביל את החידושים, אלא רק בכזה שמנסה להציג אותם מחדש בדרך טובה יותר.

עם מסך ענק שנראה נהדר, ממשק זריז, תמיכה בקצב רענון גבוה למשחקים ועמידות בפני מים ואבק, יחד עם מערך צילום משופר שמציג רמה גבוהה מאוד של תמונות באור יום, תמונות בזווית רחבה, תמונות סלפי ואפשרות לצילום וידאו ב-8K, מדובר במכשיר מרשים נוסף מבית סמסונג. היינו שמחים לראות במקצה השיפורים הזה גם שיפורים נוספים בצד המעבד, גרסאות עם זיכרון ונפחי אחסון גבוהים יותר ושינוי של מיקום הרמקול הראשי בתחתית המכשיר, אך לצערנו אלו לא הגיעו.

אם יש לכם מכשיר Note 9 ומטה ואתם רוצים שדרוג, ה-Note 20 Ultra יהיה קפיצת מדרגה משמעותית עבורכם, אך דגמים מהשנה שעברה ודגם ה-S20 Ultra שהוצג מוקדם יותר השנה הם לא כאלה שהיינו רצים להחליף כל כך מהר, בטח ובטח שלא במחיר הגבוה הנוכחי של הדגם החדש, שעולה על 4,000 שקלים.

לרכישת המכשירים: KSP \ אייבורי \ באג

למפרט המלא

האריזה ותכולתה
10/10
עיצוב ואיכות בניה
9/10
חומרה וביצועים
8/10
מסך ותצוגה
10/10
מערכת הפעלה
10/10
מולטימדיה
9/10
סוללה
8/10
מצלמה
10/10
8.9
ציון כללי   ... ולא בהכרח ממוצע

מה אהבנו
  • מסך ענק בקצב רענון דינמי
  • מצלמות
  • רמקולים חזקים בסטריאו
  • S-Pen
מה פחות אהבנו
  • גדול וכבד
  • חיי סוללה סטנדרטיים
  • מיקום רמקול ראשי
  • ללא חיבור אוזניות

איפה קונים ומה המחירים?
  • יבואן רשמי: החל מ-4,290 שקלים
  • שוק פתוח: החל מ-4,290 שקלים


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים