חברת Razer מכריזה על סדרת מוצרי ה-Razer Pro לשוק העסקי

סדרת מוצרי Razer Pro (מקור רייזר)

חברת רייזר (Razer), אחת מיצרניות הציוד ההיקפי המוכרות בתחום הגיימינג, מתרחבת גם אל התחום העסקי עם הכרזת סדרת מוצרי ה-Razer Pro, כחלק מחבילת מוצרי ה-Razer Productivity Suite של החברה, הכוללת את עכבר ה-Razer Pro Click ומקלדת ה-Razer Pro Type האלחוטיים, בנוסף למשטח העכבר Razer Pro Glide, כאשר כלל המוצרים מגיעים בצבע לבן במקום השחור האופייני של החברה.

עכבר ה-Razer Pro Click החדש של החברה מגיע בתור המוצר המעניין בסדרת המוצרים החדשה, כשהוא נוצר בשיתוף פעולה עם חברת Humanscale המתמחה במוצרים ארגונומיים למשרד על מנת ליצור עכבר בעיצוב ארגונומי עם הטיה של 30 מעלות לצד, מה שמאפשר שימוש ממושך ללא עייפות ומניעת בעיות בריאותיות דוגמת תסמונת מנהרת שורש כף היד.

העכבר מגיע עם 8 כפתורים הניתנים לתכנות יחד עם חיישן ה-Advanced 5G של רייזר לשימוש מדוייק, כאשר הוא תומך בחיבור לעד 4 מכשירים בו זמנים באמצעות חיבור ה-Bluetooth ומציע זמן שימוש של עד 400 שעות בטעינה בודדת. לשימוש טוב יותר בעכבר, החברה מציעה גם את משטח העכבר Razer Pro Glide המגיע בצבע לבן תואם עם משטח “מיקרו-שזור” (micro-weave) לשימוש נוח בעכבר בגודל של 360×275 מ”מ.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עכבר Razer Pro Click (מקור רייזר)

בנוסף, החברה מציעה גם את מקלדת ה-Razer Pro Type הארגונומית המציעה, בדומה לעכבר, אפשרות לחיבור לעד 4 מכשירים במקביל באמצעות חיבור ה-Bluetooth שלה. המקלדת משתמשת במקשים מכניים כתומים של רייזר להקלדה נוחה המגיעים עם תאורת לד לבנה.

סדרת מוצרי ה-Razer Pro זמינה לרכישה, כאשר ניתן למצוא את עכבר ה-Razer Pro Click, מקלדת ה-Razer Pro Type ומשטח העכבר Razer Pro Glide במחיר של 100, 140 ו-10 דולר בהתאמה. בשלב זה לא נמסרו מועד השקה או מחירים לסדרה החדשה בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים