רוברט פטינסון בטריילר ראשון לסרט “הבאטמן”

רוברט פטינסון מתוך “הבאטמן” (תמונה: Warner Bros)

כנס המעריצים של חברת הקומיקס DC הגיע במהלך הלילה לשיאו עם פרסום של טריילר ראשון לאחד מהסרטים המצופים ביותר של החברה – “הבאטמן” (The Batman) בכיכובו של רוברט פטינסון (סרטי “דמדומים”), בו אנו רואים אותו בחליפה המפורסמת של האביר האפל.

הטריילר מתייחס לעובדה כי מדובר בעיבוד מחדש לסרטי באטמן, ולכך שברוס וויין החל לעטות את הגלימה לפני תקופה לא ארוכה, ואנו רואים אותו הן בגלימה והתלבושת השלמה והן כשהוא לובש בגדים (ואיפור) שחורים בזמן שהוא מסתובב בעיר במטרה לחקור פשעים המתבצעים בה על ידי גורם פושע חדש בגותהאם.

כמה מהדמויות שיופיעו בסרט פרט לבאטמן מופיעות גם הן בטריילר. אנו זוכים להצצה לאשת החתול (Catwoman), אותה תגלם בסרט זואי קרביץ (“מקס הזועם: כביש הזעם”, “מפוצלים”, “אקס-מן: ההתחלה”), ג’יימס גורדון בגילומו של ג’פרי רייט (“ווסטוורלד”) ואף שומעים את קולו של אנדי סרקיס (סרטי “כוכב הקופים”, “שר הטבעות”) כ”אלפרד”.

בקונטרה לדמויות הגיבורים יופיעו בסרט גם מספר נבלים, בהם הפינגווין בגילומו של קולין פארל ואיש החידות (Riddler) בגילומו של פול דנו (“מיס סאנשיין הקטנה”, “זה ייגמר בדם”), כאשר בסוף הטריילר אנו אף רואים קריצה לדמותו של איש החידות, כשאולפני האחים וורנר משלבים במועד הפצת הסרט בשנה הבאה שני סימני שאלה המחליפים את הספרה “2”.

את הסרט נוכל לראות בבתי הקולנוע בשנה הבאה, ב-1 באוקטובר, 2021, בארה”ב, כאשר לישראל הוא ככל הנראה יגיע מעט קודם לכן, ב-30.9.2021. המועד החדש מגיע לאחר דחייה מהמועד המקורי בחודש יוני 2021, זאת עקב דחייה בצילומי הסרט שהגיעה עם התפרצות הקורונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים