רשמי: עדכון ה-One UI 2.5 מגיע לסדרת ה-Galaxy S20 עם פיצ’רים משמעותיים

Galaxy S20 Plus ו-Galaxy S20 (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי) Galaxy S20 Plus ו-Galaxy S20 (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

את סדרת ה-Galaxy Note 20 הציגה לנו סמסונג רק בתחילת החודש הנוכחי עם הממשק החדש שעודכן לגרסה 2.5, וכבר עכשיו החברה החלה בגלגול העדכון גם למשתמשי סדרת ה-Galaxy S20 שיוכלו ליהנות מכל הפיצ’רים החדשים המוצעים עם סדרת הנוט החדשה. העדכון המדובר משמש כעדכון חשוב ביותר לסדרת ה-Galaxy S20, ויגיע גם למכשירים נוספים של החברה בהמשך הדרך, כשזה מביא עמו מספר לא מועט של פיצ’רים חשובים.

בתחילה, סמסונג מתמקדת על צילום הסרטונים במכשיר, וכאן החברה מביאה גם למכשירי הדגל האחרונים שלה בסדרת ה-S את האפשרות לצילום וידאו ידני (Pro Video) אשר מתיר שליטה על מגוון פרמטרים שונים במהלך ההסרטה כמו רגישות החיישן לאור, הפוקוס, פיצוי החשיפה ועוד. כמו כן, באמצעות המצב החדש ניתן גם לשלוט על כיוון המיקרופונים במכשיר כך שאלו יתמקדו על שמע המגיע מכיוון מסוים.

במעבר לאפליקציית ההערות של החברה, כאן נוכל לקשר לראשונה בין הקלטות שמע שביצענו להערות באפליקציה כך שאם ביצענו סימון מסוים על גבי המסך במהלך ההקלטה, הסימון יופיע מחדש בדיוק באותה נקודת זמן בה ביצענו אותו בהפעלת ההקלטה. בנוסף, ניתן לייבא לאפליקציה קבצי PDF ולערוך אותם, כשכל העבודה שתתבצע באפליקציה תישמר באופן אוטומטי ותסונכרן לכל המכשירים בסביבת העבודה כמו המחשב והטאבלט.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפליקציה נוספת שעודכנה היא אפליקציית התזכורות, כשזו מאפשרת עכשיו הגדרה של שעה ומיקום מראש לפגישות עתידיות. כמו כן, סמסונג מתירה כעת צפייה במהירות מוערכת של רשתות ה-Wi-Fi מסביבנו, ולפני החיבור נוכל לדעת מה המהירות של הרשת בנוחות באמצעות הסתכלות על הגדרת הרשת כ-Fast או Very Fast וכו’.

העדכון המרכזי אותו הביאה סמסונג עם העדכון ל-One UI 2.5 הוא הגישה למערך ה-Samsung DeX באופן אלחוטי לגמרי, כך שאין צורך יותר בחיבור כבל על מנת לעבוד עם הממשק השולחני של החברה וניתן לחבר את המכשיר לטלוויזיה בצורה אלחוטית. עם זאת, נוכל כעת גם להשתמש במסך המכשיר כמשטח מגע עם שימוש ב-3 אצבעות והחלקה למעלה לצפייה בכל האפליקציות הפתוחות, בעוד שהחלקה מטה תחזיר אותנו למסך הבית והחלקה שמאלה או ימינה תעביר אותנו בין אפליקציות.

פרט להגעת העדכון למכשירי סדרת ה-Galaxy S20, סמסונג פירסמה רשימת מכשירים אליהם יגיע העדכון בהמשך:

  • Galaxy Note 10 / Note 10 Plus / Note 10 Lite
  • Galaxy S10 / S10 Plus / S10 Lite / S10e
  • Galaxy Note 9
  • Galaxy S9 / S9 Plus
  • Galaxy Z Flip / Z Flip 5G
  • Galaxy Fold / Fold 5G


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים