הדלפה: סרטון פרסומת של ה-Galaxy Z Fold 2 צץ ברשת

Samsung Galaxy Z Fold 2 (תמונה: סמסונג)

בזמן שאנחנו נמצאים במרחק של כשבוע בלבד ממועד ההכרזה הרשמי והסופי על מכשיר ה-Galaxy Z Fold 2, סרטון פרסומת חדש צץ ברשת וזה עובר על כל נקודות החוזקה של המכשיר. לעומת סרטונים אחרים שבדרך כלל דולפים לפני מועד ההכרזה ואורכם קצר למדי, אורכו של הסרטון המדובר עומד על דקה וחצי אשר מוגדרים כהרבה מאוד זמן לפרסומת.

כבר בתחילה הסרטון מראה לנו עד כמה סמסונג מעוניינת להתמקד בפעם הזו בכך שמדובר בסמארטפון שהוא גם טאבלט ולא במכשיר נסיוני חדש, ולשם כך הגדילה החברה את המסך הקדמי על מנת להעניק לו את הפונקציונליות המלאה של סמארטפון לצד היותו טאבלט. החברה מתגאה בשימוש בזו המסכים הללו במכשיר אחד, כאשר בחלקו הפנימי של המכשיר נמצא מסך בגודל 7.6 אינץ’, עם זכוכית דקיקה מסוג Ultra-Thin Glass.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Samsung Galaxy Z Fold 2 (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy Z Fold 2 (תמונה: סמסונג)

מיד לאחר מכן, סמסונג עוברת על כך שהפאנל הראשי מגיע עם קצב רענון של 120 הרץ וניתן להשתמש דרכו במצב ה-Adaptive Flex Mode אשר מציג תוכן ספציפי על חצי אחד של המסך ותוכן אחר על הצד השני כשהמסך במצב חצי מקופל. הפיצ’ר הבא שמוצג בפרסומת הוא היכולת לעבוד עם 4 אפליקציות במקביל על המסך המלא, כאשר אלו יפעלו בתוך חלונות בגודל הניתן להתאמה אישית.

עוד מתגאה סמסונג בממשק ה-Flex UI עצמו אשר מבצע התאמה לתכנים המוצגים כך שניתן יהיה לדוגמה לצפות בסרטון ביוטיוב, בזמן שבחלק התחתון של המסך יוצג מרכז השליטה להרצה אחורה, קדימה ופעולות נוספות. לבסוף, החברה חוזרת ומדגישה את קיומו של ה-Wireless DeX החדש, אשר באמצעותו ניתן להשתמש במכשירי סמסונג האחרונים כתחליפי מחשב-שולחני בסיסי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים