לוג’יטק מציגה סדרת מוצרים חדשה וצבעונית

לוג’יטק (Logitech) הכריזה על ה-Logitech G-Series Color Collection, סדרת מוצרי גיימינג “צבעונית” ממותג הגיימינג Logitech G של החברה. סדרת המוצרים כוללת את אוזניות הגיימינג האלחוטיות G733 LIGHTSPEED החדשות של החברה וגרסאות חדשות לעכברי הגיימינג G203 ו-G305 ומקלדת הגיימינג G915 TKL, שיגיעו בגרסאות צבע חדשות.

בעוד שמרבית מוצרי הסדרה החדשה מגיעים כגרסאות צבע חדשות למוצרים הקיימים של החברה, אוזניות ה-G733 LIGHTSPEED מגיעות כמוצר חדש לגמרי בסדרה, כאשר הן משתמשות בדרייברי 50 מ”מ של לוג’יטק מסוג Pro-G לאיכות סאונד גבוהה עם תמיכה בטכנולוגיית השמע DTS Headphone:X 2.0, בנוסף למיקרופון Blue VO!CE המוסיף סינון רעשים בזמן אמת, פילטרים יעודיים ואפשרויות מתקדמות נוספות.

השינוי הגדול באוזניות מגיע כאמור באפשרויות ההתאמה שלהן. אוזניות ה-G733 החדשות יהיו זמינות בצבע כחול, לילך ולבן בנוסף לצבע השחור הרגיל, כאשר לוג’יטק שילבה בהן תאורת RGB הנשלטת באמצעות התוכנה היעודית של החברה. בנוסף לבחירת צבע האוזניות, משתמשים יוכלו לרכוש רצועות ראש חלופיות במגוון צבעים וכיסויים מיקרופון במגון צבעים וצורות להתאמה של האוזניות אליהם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אוזניות G733 LIGHTSPEED (מקור לוג’יטק)

האוזניות החדשות מגיעות במשקל קל של 278 גרם, כאשר הןמשתמשות בחיבור ה-LIGHTSPEED האלחוטי של לוג’יטק המספק טווח של עד 20 מטרים. סוללת ה-G733 צפויה לספק, לפי החברה, זמן סוללה של עד 29 שעות.

סדרת מוצרי ה-G-Series Color Collection החדשה של לוג’יטק תהיה זמינה למכירה החל מחודש ספטמבר הקרוב, כאשר אוזניות ה-G733 LIGHTSPEED האלחוטיות יהיו זמינות למכירה במחיר של 139 דולר ורצועת ראש חלופית או סט כיסויי המיקרופון החדשים יעלו 10 דולר כל אחד. בנוסף, מקלדת ה-G915 TKL תהיה זמינה במחיר של 230 דולר ועכברי ה-G305 ו-G203 יהיו זמינים במחיר של 60 ו-40 דולר, בהתאמה.

מדובר על ניסיון מעניין למדי של לוג’יטק לתת מענה בעבור הצרכנים שלה שהתרגלו שמרבית מוצרי הגיימינג הקיימים כיום מגיעים בצבע שחור לרוב. האפשרות החדשה להתאים את צבע הציוד ההיקפי ואף להתאים עוד יותר את אוזניות הגיימינג החדשות נועד בעיקר לתחום הסטרימינג, בו הרבה שחקנים משדרים את המשחקים שלהם באופן מקוון, מה שיאפשר לתת להם ביטוי אישי נוסף באמצעות המוצרים הצבעוניים של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים