הוכרזו: Asus Zenfone 7 ו-Zenfone 7 Pro – עם מערך צילום מסתובב ומסך 90 הרץ

Asus Zenfone 7 Series (תמונה: אסוס) Asus Zenfone 7 Series (תמונה: אסוס)

לאחר שעברנו את שלב הטיזרים הקצרצר, אסוס (Asus) חשפה היום (ד’, 26.8) את סדרת ה-Zenfone 7 אשר כוללת את הדגם הסטנדרטי ודגם הפרו המשודרג. עם זאת, ASUS השתדלה לשמור על מאפיינים משותפים לא מעטים, כך שהעיצוב של השניים זהה לגמרי, שניהם משתמשים באותה התצוגה ושניהם מציעים זיכרון עבודה מסוג זהה.

מכשיר הזנפון 7 פרו מגיע עם מסך זהה לדגם הזנפון 7, כשהשניים כוללים מסך בגודל 6.67 אינץ’, עם פאנל מסוג AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים. יחס התצוגה מסתכם ב-20 על 9, כשקצב הרענון עומד על 90 הרץ, זמן התגובה נמדד ב-1 מילישניות וזמן מהירות דגימת המגע עומד על 200 הרץ.

כמו כן, המסך תומך בהצגת תכנים בתקן +HDR 10, עם כיסוי של 110 אחוזים מתקן DCI-P3, בהירות של 700 ניטים (Nits) ו-Delta-E של פחות מ-1 לדיוק צבעים טוב מאוד. בנוסף לכך, ASUS מגנה על התצוגה עם זכוכית הגורילה גלאס 6, כשהמסך קיבל את אישור ה-SGS לנוחות צפייה למשך זמן וללא קושי על העיניים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

גזרת הביצועים של השניים מציגה הבדל קל, כשדגם הפרו כולל את ה-Snapdragon 865 Plus, לעומת דגם הסטנדרט המגיע עם ה-Snapdragon 865. זוג המערכות מיוצרות בתהליך של 7 ננו-מטר, אך גרסת הפלוס מסוגלת להגיע לתדר ריצה של 3.1 גיגה-הרץ לעומת 2.84 גיגה-הרץ בגרסה הרגילה. מעבר לכך, זוג המכשירים עושים שימוש בזיכרון עבודה מסוג LPDDR5 ונפח אחסון מסוג UFS 3.1 הניתן להרחבה, כשדגם הסטנדרט מציע 6/8 גיגה-בייט יחד עם 128 גיגה-בייט, בעוד שדגם הפרו מגיע בגרסה אחת עם 8/256 גיגה-בייט.

Zenfone 7 (תמונה: ASUS)
Zenfone 7 (תמונה: ASUS)

את המערך כולו מבססת החברה על סוללה בקיבולת 5000 מיליאמפר/שעה בשני המכשירים, וזו נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 30 וואט. בנוסף, זוג הדגמים מציעים מערך קישוריות הכולל תמיכה ב-Wi-Fi 6, בלוטות’ 5.1, NFC ו-aptX של קוואלקום. עם זאת, את מסך הנעילה ניתן לפתוח באמצעות סורק טביעות אצבע הממוקם במסגרת המכשיר, וזה תומך בסריקה של עד 5 אצבעות במהירות של 0.3 מילישניות לפתיחה. אם זה לא מספיק, ניתן להשתמש בכפתור גם להזנקת העוזרת האישית של גוגל בלחיצה כפולה או להתאים אותו אישית לכל פעולה אחרת.

גם מערכי הצילום של השניים זהים כמעט לגמרי, כך שאסוס משתמשת בחיישני צילום זהים, אך דגם הפרו מגיע עם ייצוב אופטי לחיישן הראשי ולחיישן הזום, בשעה שהדגם הסטנדרטי אינו כולל ייצוב אופטי לאף אחד מהחיישנים. עם זאת, גולת הכותרת נמצאת בכך שמערך הצילום יכול להסתובב, מה שמאפשר צילום סלפי באיכות שלא מוצאים היום בכל מכשיר דגל.

החיישן הראשי במערך מגיע ברזולוציית 64 מגה פיקסל (IMX686), עם מפתח צמצם f/1.8, גודל חיישן של 1/1.73 וזווית צילום של 78.3 מעלות. בנוסף, ניתן לצלם דרך החיישן צילומי פנורמה ללא תזוזה מצידנו, כשמערך הצילום עצמו יסתובב על צירו במטרה לצלם תמונת פנורמה חלקה וללא רעידות. את התמונות מהחיישן הזה נקבל ברזולוציה סופית של 16 מגה פיקסל, עקב העובדה שהחיישן משתמש בטכנולוגיית ה-Quad Bayer לאיחוד 4 פיקסלים ל-1.

החיישן השני במערך מציע רזולוציה של 12 מגה פיקסל (IMX363), עם מפתח צמצם f/2.2, זווית צילום רחבה ותמיכה בצילום מאקרו ממרחק של 4 ס”מ הודות לשילוב פוקוס אוטומטי במצלמה. החיישן השלישי והאחרון בגזרה מציע רזולוציה של 8 מגה פיקסל, עם אפשרות לביצוע זום אופטי עד פי 3 וזום דיגיטלי עד פי 12.

בחלקת הוידאו, ניתן לצלם סרטונים ברזולוציה מירבית של 8K בקצב של 30 פריימים לשנייה מהמצלמה הראשית, ברזולוציה של 4K בקצב של 30/60 פריימים לשנייה מהמצלמה המשנית וברזולוציה של Full HD בקצב של 30/60 פריימים לשנייה במצב HyperSteady. כמו כן, בצילום וידאו ניתן להשתמש במצב ה-Motion Tracking על מנת שמערך הצילום עצמו יזוז במטרה לעקוב אחרי האובייקט ללא תזוזה מצידנו.

זמינות ומחירים

את ה-Asus Zenfone 7 ניתן יהיה להשיג החל מה-1 בספטמבר בצבעים לבן-סטל ושחור-אורורה, עבור תג מחיר של כ-715 דולרים לגרסת ה-8/128 גיגה-בייט.

את ה-Asus Zenfone 7 Pro ניתן יהיה להשיג החל מה-1 בספטמבר בצבעים זהים, עבור תג מחיר של כ-925 דולרים לגרסת ה-8/256 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים