המשחק The Witcher יקבל גרסת מציאות רבודה למובייל

The Witcher: Monster Slayer (תמונה: Spokko / CD Projekt)

עולם “המכשף” (The Witcher) הולך להתרחב באופן משמעותי בקרוב, זאת לאחר ש-CD Projekt, המפתחת של סדרת המשחקים, הכריזה על משחק מציאות מדומה חדש שיגיע לפלטפורמות המובייל iOS של אפל ואנדרואיד של גוגל, אשר יצטרף לסדרת המשחקים למחשב ולקונסולות וכן לסדרה שהופקה עבור נטפליקס.

המשחק, שייקרא The Witcher: Monster Slayer, יציג מהלך משחק שמזכיר את “פוקימון גו”, הלהיט הגדול ביותר בתחום המציאות הרבודה, כאשר השחקנים יוכלו לשוטט בסביבה מציאותית ולראות רבדים נוספים הכוללים מפלצות בהן יתבקשו להילחם על גבי מסך הטלפון.

את המשחק פיתח סטודיו משחקי המובייל ספוקו (Spokko), אותו פתחה CD Projekt לפני כשנתיים במטרה לפתח משחקים לפלטפורמות המובייל. ב-Spokko לא סיפקו מידע רב אודות המשחק, אך חשפו מספר קונספטים לדמויות, בעיקר דמויות של מפלצות בהן ילחמו השחקנים, וכן עדות לכך שמהלך המשחק ידרוש מהשחקנים להתכונן היטב לקרבות עם מפלצות, בין אם דרך שדרוג הדמויות שלהם לרמות מתקדמות יותר או ניצול של הסביבה הקיימת, מזג האוויר והשעות ביום בהן ישחקו במשחק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מתוך The Witcher: Monster Slayer (תמונה: Spokko / CD Projekt)
מתוך The Witcher: Monster Slayer (תמונה: Spokko / CD Projekt)

בטריילר ששיחררה החברה, זה מופיע בראש הכתבה, ניתן לראות אדם שמסתובב ביער במציאות, וכאשר הוא מרים את הטלפון מעלה כשהמשחק רץ, הוא מבחין בדמות של מפלצת בה הוא צריך להילחם. בין המפלצות שמזכיר סטודיו המשחקים ניתן למנות כמה המוכרות מסדרת המשחקים, בהן “Bloedzuiger”, מפלצת שוכנת ביצות ושותה דם, וגם כמה מפלצות חדשות.

Liho מתוך The Witcher: Monster Slayer (תמונה: Spokko / CD Projekt)
Liho מתוך The Witcher: Monster Slayer (תמונה: Spokko / CD Projekt)Mo

המשחק The Witcher: Monster Slayer צפוי לצאת עוד השנה לאנדרואיד ו-iOS, ויהיה משחק שיוצע בחינם דרך חנויות האפליקציות, אך החברה לא מסרה תאריך מדוייק להשקתו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים