לנובו מציגה צמד טאבלטים ושעון שולחני “חכם”

טאבלט Lenovo Tab P11 Pro (מקור לנובו)

לנובו (Lenovo) הציגה צמד טאבלטים חדש לתקופת החגים הקרובה, הכולל את דגם הפרימיום Tab P11 Pro בעל מסך ה-11.5 אינץ’, ומגיע יחד עם הדור השני של טאבלט ה-Tab M10 HD בעל מסך 10.1 אינץ’, שיהיה זמין בגרסת Alexa או Google Assistant. בנוסף, הציגה לנובו את שעון ה-Lenovo Smart Clock Essential השולחני “החכם”.

טאבלט ה-Tab P11 Pro החדש של לנובו מגיע כדגם המעניין ביותר מבין שני הטאבלטים. הוא משלב מסך OLED בגודל 11.5 אינץ’ ברזולוציית 2K של 1600×2560, המזכיר מאוד את סדרת ה-Tab S7 החדשה של סמסונג, כשהוא מגיע עם גוף בעובי 5.8 מ”מ בלבד ומכיל צמד מצלמות 8 מגה-פיקסל קדמיות וצמד מצלמות אחוריות ברזולוציה של 5 ו-13 מגה פיקסל.

מבחינה טכנית, ה-Tab P11 Pro החדש של לנובו מצדיק את היעוד שלו כטאבלט פרימיום, כאשר הוא משלב את מערכת השבבים Snapdragon 730G יחד עם עד 6GB זיכרון ואחסון של עד 128GB. ניתן למצוא בטאבלט החדש מערך אודיו מרובע של רמקולי JBL עם תמיכה בטכנולוגיית Dolby Atmos לסאונד איכותי, כאשר לפי לנובו סוללת ה-8600mAh תציע זמן שימוש של עד 15 שעות. משתמשים יוכלו לצרף לטאבלט מקלדת יעודית ניתקת ועט מגע יעודי לכתיבה על מסך ה-OLED.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

טאבלט Lenovo Tab P11 Pro (מקור לנובו)

בנוסף לטאבלט הפרימיום החדש שלה, לנובו הציגה את הדור השני של טאבלט ה-Lenovo Tab M10 HD, המגיע עם מסך 10.1 אינץ’ בעל יחס מסך-גוף של 85% ומשתמש בפאנל IPS ברזולוציית HD של 800×1280 פיקסלים. בדומה לדגם ה-Tab P11 Pro, גם הדור השני של ה-Tab M10 יושק במספר גרסאות, הכוללות גרסת Alexa עם מעמד אודיו יעודי המכיל צמד רמקולי 3W וגרסת Google Assistent שתגיע עם מעמד בסיסי יותר ללא רמקולים מובנים.

מלבד המעמדים, כלל גרסאות הטאבלט זהות למעשה ויגיעו עם מערכת השבבים Helio P22T של חברת מדיה-טק, גרסת הטאבלטים של שבב ה-Helio P22, כשהם מצויידים בעד 4GB זיכרון ואחסון בנפח של עד 64GB. בצד האחורי ניתן למצוא מצלמת 8 מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטי לעומת מצלמת 5 מגה-פיקסל בלבד בחלק הקדמי, כאשר לפי לנובו סוללת ה-5000mAh של ה-Tab M10 אמורה להספיק לעד 10 שעות שימוש.

טאבלט Lenovo Tab M10 HD דור 2 (מקור לנובו)

בעבור חובבי הבית החכם, לנובו הציגה את ה-Lenovo Smart Clock Essential, שעון “חכם” זעיר המגיע כגרסה בסיסית של מסך ה-Lenovo Smart Clock החכם של החברה. בעוד ה-Smart Clock הגיע עם מסך 4 אינץ’ צבעוני, גרסת ה-Essential מגיעה ללא מסך רגיל, אלא עם תצוגה בסיסית בלבד המציגה את השעה והטמפרטורה הנוכחית.

מדובר על שילוב בין רמקול חכם המשתמש בעוזרת הקולית Google Assistant של גוגל, שמגיע עם רמקול מובנה בעוצמה של 3W, מנורת לילה בחלקו האחורי של השעון ותצוגת שעון דיגיטלי “בסיסית” בחלקו הקדמית המציגה את השעה והטמפרטורה הנוכחית יחד עם מידע בסיסי נוסף כמו יום השבוע, כשאפשר למצוא בנוסף חיבור USB אחורי שנועד לשמש לטעינה של מכשירים.

שעון Lenovo Smart Clock Essential (מקור לנובו)

מחירים וזמינות:

  • טאבלט ה-Lenovo Tab P11 Pro החדש צפוי להיות זמין למכירה החל מנובמבר במחיר של 699 אירו.
  • טאבלט ה-Lenovo Tab M10 HD החדש צפוי להיות זמין למכירה החל מספטמבר בגרסה הרגילה שלו במחיר של 159 אירו, כשמחודש אוקטובר הוא יהיה זמין בגרסת ה-Google Assistant במחיר של 179 אירו ומחודש נובמבר בגרסת ה-Alexa במחיר של 199 אירו.
  • שעון ה-Lenovo Smart Clock Essential החדש צפוי להיות זמין למכירה החל מספטמבר במחיר של 60 אירו.

קשה להתעלם מהדימיון בין ה-P11 Pro החדש של לנובו ל-Tab S7 של סמסונג, אף שהוא מגיע עם מערכת שבבים פשוטה יותר לעומת המערכת על שבב מדגם +Snapdragon 865 הקיימת בטאבלט של סמסונג. עם זאת, ה-P11 Pro החדש זמין הרבה יותר למשתמשים בזכות תג המחיר הנמוך יותר בו הוא מוצע, כאשר סביר להניח שהחברה תציג דגם Tab P11 “בסיסי” יותר בעתיד.

שעון ה-Smart Clock Essential מגיע כאביזר נוסף לבית החכם המשלב “רמקול חכם” ושעון דיגיטלי, שילוב שימושי למדי בעבור משתמשים שאינם מעוניינים במסך חכם גדול, אך עדיין רוצים לדעת את השעה המדויקת מבלי לשאול את ה-Google Assistant.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים