שואב ה-JIMMY JV85 Pro האלחוטי והנייד מגיע לישראל

שואב JIMMY JV85 Pro (מקור Jimmy)

חברת רונלייט, היבואנית הרשמית של מותג שואבי האבק JIMMY בישראל, משיקה את שואב ה-JIMMY JV85 Pro, שואב האבק האלחוטי הנייד החזק ביותר של החברה עד היום, המגיע עם עוצמת שאיבה גבוהה במיוחד של 200AW וזמן סוללה ארוך של עד 70 דקות שימוש.

שואב ה-JV85 Pro החדש מגיע כדגם העוצמתי ביותר של החברה עד היום, המשתמש בפטנט ה”הציקלון האופקי” (horizontal cyclone) הייחודי של החברה המשפר את זרימת האוויר ומסייע למנוע ליצור יניקה חזקה במיוחד של 200AW. בנוסף לעוצמת השאיבה, הדגם החדש מגיע עם מגוון אביזרים נרחב לניקוי בתנאים שונים, בהם גם מתאם צינור ארוך בעל ציר מתכוונן המסייע לשאוב אבק גם במקומות אליהם קשה להגיע באמצעות שואבים סטנדרטיים מתחרים.

השואב מגיע עם תצוגת LED המשולבת בידית ומציגה את מצב הפעולה ומצב הסוללה שלו. הוא משתמש בסוללת ליתיום בעלת 8 תאים וקיבולת של 2500mAh המספיקה לשימוש רציף של עד 70 דקות ובמיכל גדול איסוף פסולת גדול בנפח 0.6 ליטר, המאפשר לנצל את זמן הסוללה הארוך של השואב ללא צורך בריקון תדיר של המיכל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

שואב JIMMY JV85 Pro (מקור Jimmy)

שואב ה-JIMMY JV85 Pro החדש זמין למכירה במחיר של 1399 ש”ח (שנה אחריות + שנה נוספת על המנוע מהיבואן הרשמי, רונלייט)

בשנים האחרונות תחום שואבי האבק הרובוטיים ושואבי האבק האלחוטיים הפך להיות הזירה “החמה” בין יצרנים שונים, כאשר כל אחד מנסה להתבלט בשוק ולהציע מוצר טוב יותר למשתמש. דגם ה-JV85 PRO החדש שם דגש עם עוצמת השאיבה יחד עם מגוון גדול של מתאמים יעודיים למצבי שאיבה שונים.


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים