חברת LG מספקת הצצה לסמארטפון LG Wing בעל המסך המסתובב

LG Wing (תמונה: LG) LG Wing (תמונה: LG)

חברת LG אלקטרוניקס ידועה כמי שאינה נמנעת מהצגת ניסיונות חדשניים בתחום הסמארטפונים, כשבעבר הציגה החברה טלפונים גמישים, טלפונים מודולריים וכאלה שהביאו עימם עיצובים חדשניים לצד יכולות טכנולוגיות מרשימות שלא ניתן למצוא בכל טלפון בשוק. אחרי שחשפה את ה-LG Velvet היפהפה, מתכוננת החברה לחשוף טלפון ראשון ב”פרוייקט אקספלורר” (Explorer Project), במסגרתו מתכננת LG להציג מוצרים שונים מהנורמל המבקשים לספק מענה לצרכים שונים של משתמשים.

המכשיר הראשון שיגיע כחלק מפרוייקט אקספלורר יהיה ה-LG Wing (בהנחה שבחברה לא יבחרו לבסוף בשם שונה עבורו), סמארטפון בעל מסך מסתובב שניתן יהיה להשתמש בו באופן אנכי ואופקי ללא צורך בהטייתו הצידה. המסך העליון של המכשיר יוכל להסתובב על ציר ולעבור לתצוגה אנכית לצפייה בסרטים, משחק ועוד, כשתחתיו ניתן יהיה למצוא מסך נוסף שישמש כמקלדת וירטואלית ולשימושים אחרים כאשר הוא נמצא במצב פתוח.

טיזר וידאו שפירסמה היום (ד’, 2.9) החברה מציג הצצה רשמית ראשונה למכשיר ה-Wing בעל המסך המסתובב על ציר, זאת לאחר הדלפות שהגיעו בנושא בשבועות האחרונים. בטיזר ניתן לראות את פונקציית הסיבוב של המסך העליון וחשיפתו של מסך נוסף הנמצא תחתיו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כדי שתוכל להתאים את צד התוכנה לחומרה בעיצוב מהזן ה”חדש”, ב-LG הכריזו על מספר שיתופי פעולה, הראשי בהם יהיה עם חברת קוואלקום, שתניע את המכשיר עם אחת ממערכות השבבים שלה בסדרת ה-Snapdragon. שיתוף פעולה נוסף יהיה עם חברת Ficto הפועלת בתחום הסטרימינג ליוצרי תוכן, חברת Tubi, האמונה על שירות תוכן סטרימינג בחינם המבוסס על פרסומות ו-NAVER הקוריאנית, שתפתח גרסה מותאמת של דפדפן ה-Whale שלה לטלפון בפורמט החדש.

שיתופי פעולה אלו, בעוד הם מסמלים צעד חיובי למדי שיעזור לדחוף קדימה את האפשרויות החדשות שיציע ה-LG Wing, מעידות לא מעט גם על אפשרות התמיכה, או יותר נכון חוסר התמיכה, במכשיר בעל התצורה החדשה מצד ארגונים משמעותיים יותר בתחום הסטרימינג והיוצרים, עליו החברה ככל הנראה מנסה לשים דגש עם הסמארטפון החדש.

שמה של גוגל לא מוזכר בהודעה הרשמית של LG, לא בהקשר של התאמות מערכת ההפעלה אנדרואיד לתצוגה החדשה, לא בהקשר של תאימות לעבודת היוצרים מול יוטיוב ולא בהקשר להתאמות של דפדפן “כרום” הפופולרי על מכשיריה של החברה, וגם שמה של אמזון, האחראית על אתר הסטרימינג הפופולרי לגיימרים “Twitch”, אינו מוזכר.

את אירוע ההכרזה על הטלפון החדש תערוך LG ב-14 בספטמבר, אז אולי ייחשפו גם שיתופי פעולה נוספים שיעזרו לדחוף קדימה את ה-LG Wing.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים