הוכרז: Samsung Galaxy Book Flex 5G – נייד Tiger Lake עם קישוריות 5G

נייד Galaxy Book Flex 5G (מקור סמסונג)

סמסונג (Samsung) הכריזה ה-Galaxy Book Flex 5G, נייד 2 ב-1 מבוסס מעבדי ה-Tiger Lake החדשים של אינטל, המשלב מסך 13.3 אינץ’ ועומד בדרישות פלטפורמת ה-Intel Evo החדשה, כשהוא מגיע כמחשב הנייד הראשון של סמסונג המציע קישוריות 5G מובנית בנוסף לתמיכה בעט ה-S Pen היעודי של החברה.

בדומה ליצרני מחשבים אחרים, סמסונג מצטרפת לגל הכרזות ניידי ה-Tiger Lake, מעבדי הדור ה-11 של אינטל שהוכרזו מוקדם יותר השבוע, כאשר נייד ה-Flex 5G הוא חלק מהגל הראשון של ניידי ה-Intel EVO, תקן הביצועים החדש של אינטל בעבור מחשבים ניידים המגיע כדור השני של פרויקט Athena, כשהוא מבטיח ביצועים גבוהים וחווית שימוש טובה במיוחד. הדגם החדש מבטיח שימוש רציף בגישה לרשת האינטרנט גם בדרכים באמצעות מודם דור 5 מובנה.

נייד ה-Galaxy Book Flex 5G מצוייד במסך 13.3 אינץ’ ומגיע בעובי של עד 14.9 מ”מ בלבד ובמשקל של 1.26 ק”ג, כפתרון דק וקל למשתמשים בדרכים. סמסונג שילבה בו מצלמת רשת ברזולוציית 720p, בנוסף למצלמה אחורית ברזולוציית 13 מגה-פיקסל. מתחת למכסה ניתן למצוא את מעבד ה-Tiger Lake החדש של אינטל עם ליבת ה-Iris Xe הגרפית, בנוסף לעד 16GB זיכרון ואחסון SSD בנפח של עד 512GB.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

נייד Galaxy Book Flex 5G (מקור סמסונג)

מפרט טכני:

  • מעבד – עד Core i7 מהדור ה-11 של אינטל.
  • זיכרון עד 16GB LPDDR4x.
  • אחסון – SSD NVMe בנפח של עד 512GB .
  • כרטיס מסך – Intel Iris Xe מובנה.
  • מסך – 13.3 אינץ’ ברזולוציית Full HD עם תמיכה במגע.
  • מצלמות –  מצלמת רשת 720p, מצלמה “אחורית” 13 מגה-פיקסל.
  • משקל – 1.26 ק”ג.

חברת סמסונג לא מסרה צפי זמינות או מחיר לנייד ה-Galaxy Book Flex 5G החדש.

בעוד שהספקנו לקבל לא מעט דגמים של מחשבים המבוססים על מעבדי Tiger Lake החדשים של אינטל, סמסונג מצליחה להתעלות על הדגמים הקיימים נכון לרגע זה, כאשר ה-Flex מגיע כנייד ה-Evo הראשון עם חיבור דור 5 יחד עם תמיכה בעט ה-S Pen ומצלמה מובנית ברזולוציה גבוהה, המאפשרת לצלם במחשב הנייד באיכות הדומה למכשירי הסלולר של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים