וואווי חושפת את EMUI 11 עם עיצוב מרענן ומגוון פיצ’רים חדשים

יותר משנה חלפה מאז הציגה לנו וואווי (Huawei) את ממשק המשתמש EMUI 10, ובאירוע המפתחים HDC 2020 אותו ערכה אתמול (ה’, 10.9) הציגה את הדור הבא לממשק המשתמש מתוצרתה, אשר ישמש אותה עד להחלפתו על ידי מערכת ההפעלה השלמה Harmony OS. הממשק העדכני מביא עמו עיצוב מרענן ונקי יותר, פיצ’רים חדשים ותמיכה בריבוי חלונות חכם לפרודקטיביות משופרת.

עם ממשק המשתמש החדש וואווי משפרת את ממשק ה-Always-on Display בכך שהיא מוסיפה מגוון עיצובים חדשים ואפשרויות לשינוי המוצג בעת השימוש במצב, כשהיא מייצרת מספר רחב של עיצובים יצירתיים וצבעוניים במיוחד לשימוש חופשי. כמו כן, גם לאחר הבחירה בעיצוב הרצוי, ניתן להתאים את צבעיו והמיקומים השונים.

הפיצ’ר המרכזי השני בו וואווי מתמקדת השנה מיועד לאלו המעוניינים לעשות כמה דברים במקביל, וכל המשתמשים בממשק EMUI 11 יוכלו לגשת לבר האפליקציות החדש בהחלקה מצד ימין פנימה, לגרור את האפליקציה הרצויה החוצה וליהנות מהשימוש בה כחלון צף תוך ביצוע פעולות באפליקציות אחרות. עם זאת, כל אפליקציה שתיפתח מהאפליקציה הנמצאת בחלון צף תופיע גם היא כחלון צף באופן אוטומטי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

EMUI 11 (תמונה: XDA)
EMUI 11 (תמונה: XDA)

בגזרת העיצוב, וואווי שינתה את תצוגת התמונות בגלריה כך שאלו יופיעו בתבניות חדשות ומסודרות יותר, בעוד שבאמצעות ביצוע כיווץ החוצה האפליקציה תשנה את התצוגה מתצוגה יומית לתצוגה חודשית וכו’. בנוסף, אפליקציות חדשות נוספו לרשימת האפליקציות הכוללות אייקון עם אנימציה ייעודית בתוכו, כך שאם נסגור את אפליקציית החייגן נראה אנימציה חדשה ונעימה יותר.

על מנת להעצים את חווית האקוסיסטם שלה, וואווי מצרפת לממשק המשתמש פיצ’ר נוסף שיהפוך את חייהם של המשתמשים במחשבי MateBook לקלים יותר, כשזה מאפשר להשתמש ב-3 אפליקציות במקביל אשר נמצאות בסמארטפון על מסך המחשב. לצד זאת, אפליקציית ה-MeeTime של החברה קיבלה מעט שדרוגים וכעת תומכת בעבודה במספר מדינות נוספות בעולם.

EMUI 11 (תמונה: Pocketnow)
EMUI 11 (תמונה: Pocketnow)

בחלקת האבטחה, וואווי מאפשרת למשתמשים בממשק החדש למחוק את כל מידע ה-EXIF מתמונה לפני שליחתה בקלות ובמהירות, כך שכל מידע כמו מיקום, זמן לקיחת התמונה או דגם המכשיר ממנו היא נלקחה נמחק לפני השליחה. בנוסף לכך, כל אפליקציה אשר משתמשת במיקרופון, מצלמה או מיקום ברקע תוצג בפס ההתראות בתוך אייקון חדש שיתריע בפנינו על השימוש הנעשה ברקע.

לצד הדברים הללו, וואווי כוללת כאן גם פיצ’רים קטנים נוספים כמו האפשרות לסרוק מסמכים היישר מאפליקציית ה-Notepad, לחלץ טקסט היישר מתמונות ולצלם תמונות כהערות מראש. עם זאת, ניתן לנעול כל הערה שתרצו באמצעות קוד PIN או בטביעת אצבע כך שרק לכם תהיה את הגישה לקרוא את התוכן המופיע שם. עם זאת, ניתן גם לסנכרן את רטט המכשיר עם הרינגטון האישי שלנו, כך שזה ירטוט בסנכרון מושלם עם הצלצול.

זמינות

ממשק המשתמש EMUI 11 יגיע החל מהיום על כל מכשירי החברה החדשים, כשהוא צפוי להגיע בקרוב מאוד למשתמשי סדרת ה-Huawei P40 וה-Huawei Mate 30. בנוסף לכך, נרצה להדגיש כי הגרסה הזו של ממשק המשתמש מבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 ולא 11 עקב הסנקציות החלות על החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים