אוזניות ה-TWS החדשות של Skullcandy מגיעות לישראל

אוזניות Push Ultra (מקור Skullcandy) אוזניות Push Ultra (מקור Skullcandy)

סדרת האוזניות נטולות החוטים (TWS) של חברת Skullcandy עושה דרכה לישראל מספר חודשים לאחר ההכרזה הרשמית, כאשר ניתן למצוא בארץ כעת שלושה מתוך ארבעת הדגמים שהוכרזו בחודש מאי 2020, בהם אוזניות הדגל Skullcandy Push Ultra בעלות העיצוב הספורטיבי, אשר מגיעות לצד ה-Sesh Evo וה-Indie Evo, עם מחירים המתחילים ב-339 ש”ח.

אוזניות ה-Skullcandy Push Ultra מגיעות בתצורה ספורטיבית עם תופסן לאוזן המאפשר להן לשבת בצורה מאובטחת ויציבה יותר באוזני המשתמשים. בחלקן החיצוני ניתן למצוא מקשי שליטה פיזיים זהים אשר ממוקמים בכל אחת מהאוזניות ומאפשרים שליטה מכל אוזן גם במידה והן נרטבות. האוזניות מגיעות עם דרייברי 12.5 מ”מ והן עמידות למים ואבק בתקן IP67, וזמן הסוללה של עד 6 שעות בטעינה בודדת ו-34 שעות נוספות באמצעות מארז הנשיאה שלהן, התומך גם בטעינה אלחוטית, ובטעינה מהירה המספקת שעתיים שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

מחיר: 569 ש”ח (מבצע ב-KSP במחיר 455 ש”ח בלחיצה כאן)

אוזניות Push Ultra (מקור Skullcandy)
אוזניות Push Ultra (מקור Skullcandy)

אוזניות ה-Skullcandy Indie Evo מגיעות בעיצוב המזכיר את זה של ה-Airpods של אפל, עם דרייברי 6 מ”מ, כשהן מציעות עמידות למים ואבק בתקן IP55 וזמן הסוללה של עד 6 שעות בטעינה בודדת ו-24 שעות נוספות באמצעות מארז הנשיאה שלהן. השליטה באוזניות מתבצעת במחוות נגיעה המאפשרות לענות לשיחות, לדלג בין רצועות שירים, לווסת את עוצמת הווליום, להחליף מצבי EQ ולהפעיל את ‘מצב ההאזנה לסביבה’.

מחיר: 449 ש”ח (מבצע ב-KSP במחיר 359 ש”ח בלחיצה כאן)

אוזניות Indie Evo (מקור Skullcandy)
אוזניות Indie Evo (מקור Skullcandy)

אוזניות ה-Skullcandy Sesh Evo מגיעות עם דרייברי 6 מ”מ, והן עמידות למים ואבק בתקן IP55 ומציעות זמן סוללה העומד על 5 שעות בטעינה בודדת ו-15 שעות נוספות באמצעות קייס הטעינה שלהן. האוזניות תומכות בטעינה מהירה המספקת שעתיים של שימוש בטעינה של 10 דק בלבד.

מחיר: 339 ש”ח (מבצע ב-KSP במחיר 271 ש”ח בלחיצה כאן)

אוזניות Sesh Evo (מקור Skullcandy)
אוזניות Sesh Evo (מקור Skullcandy)

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים