“אנימניאקס” מוכיחה כי היא עדיין רלוונטית בהצצה לעונה החדשה

תמונה: Warner Bros

סדרת האנימציה “אנימניאקס” (Animaniacs) חוגגת 27 שנים מאז עלייתה לשידור, ורשת HULU האמריקאית חוגגת עם הצצה ראשונה לפרקים החדשים שיעלו בנובמבר 2020.

בוידאו אמנם אין שום סצינות גמורות מהסדרה החדשה, אך כן ניתן לראות את תהליך האנימציה והקלטת הקול עם השחקנים המקוריים החוזרים לגלם את הדמויות עליהן גדלנו – רוב פולסן בתפקיד יאקו, ג’ס הרנל בתפקיד וואקו וטרס מקניל בתפקיד דוט. אליהם מצטרף גם מוריס לאמרץ’ שייכנס שוב לנעלי הדמות האהובה “מוח” לצד פולסן בתפקיד פינקי, תפקידים שהחלו באנימאניקס ועברו לאחר מכן לסדרת הבת “פינקי והמוח” (Pinky and the Brain). פינקי והמוח ישולבו בפרקים החדשים של הסדרה כפי שנכחו בה בעבר וינסו שוב להשתלט על העולם כמו בכל ערב.

הפרקים החדשים הופקו על ידי חברת ההפקה אמבלין של סטיבן שפילברג, שהפיקה גם את סדרת המקור בשנות ה-90. בסדרה החדשה האחים לבית וורנר חוזרים לביתם במגדל המים של הסטודיו ומהר מאוד בורחים וזורעים הרס באולפנים ומחוץ להם, כאשר הם הופכים את העולם כולו למגרש המשחקים הפרטי שלהם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מהקליפ הקצר נראה כי הסדרה לא שכחה את הסגנון האהוב שלה גם כמעט 30 שנה אחרי, עם הומור השובר את הקיר הרביעי. בקליפ נשמעים האחים וורנר מנסים להבין כיצד עליהם להתחיל את הקאמבק ומנסים להתערב בתסריט כדי להוכיח שהם עדיין רלוונטיים.

“אנימניאקס” מצטרפת לטרנד ההולך וגובר של חידוש סדרות אנימציה קלאסיות כגון “אגדות ברווזים” (Ducktales) שעלתה מחדש בדיסני ב-2017, “שי-רה ונסיכות הכח” שחודשה בנטפליקס ב-2018, “לוני טונס” של HBO Max, וכן סדרות שהוזמנו לאחרונה כמו ״רן וסטימפי”, “ביוויס ובאטהד” ו״קלון היי”, כולן בקומדי סנטרל.

העונה הראשונה תמנה כ-13 פרקים חדשים ותעלה בהולו ב-20 בנובמבר, כאשר עונה שניה הוזמנה מראש לשידור עתידי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים