מנכ”ל רשת Best Buy: ה-iPad פגע אנושות לא רק במכירות הנטבוקים, אלא גם בלפטופים

עם השקת ה-iPad בתחילת השנה, צפו אנליסטים שונים כי המכשיר יפגע במכירות הנטבוקים, המציעים גודל דומה, משקל כבד יותר וביצועים (לרוב) איטיים יותר. אך לפי בראיין דאן, מנכ”ל רשת חנויות Best Buy בארה”ב, הטאבלט הפופולארי לא הסתפק בכך ופגע קשות גם במכירות המחשבים הניידים המסורתיים.

הרשת, שסיכמה לפני כשלושה שבועות את הרבעון השני שלה בעלייה של 61% ברווחים, טוענת שכחצי מהקונים שהגיעו לחנויות במטרה לקנות מחשב נייד שינו את דעתם ורכשו את האייפד. “אנשים מוכנים לשלם על המכשירים הללו ללא כל פרופורציה, מאחר והם נעשים כה חשובים בחיינו”, אמר דאן בריאיון ל-Wall Street Journal בתחילת השבוע.

בעקבות השינוי, מתכננת הרשת להרחיב את מכירות המכשיר לכל 1,093 סניפיה בארה”ב, ולהגדיל לקראת עונת החגים את היצע הגאדג’טים החדשניים (טאבלטים, קורא”לים ובקרי-משחק מבוססי תנועה כגון ה-Kinect) על חשבון ההיצע ושטח המדפים שהוקצה עד עתה למחשבים ניידים וטלוויזיות. רשתות נוספות מתכוונות לבצע מהלכים דומים, ונראה שהפאניקה של החברות סביב נושא מחשבי הלוח הופכת מוצדקת מיום ליום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים