הליכון ה-Walkingpad R1 Pro המתקפל מגיע לישראל

הליכון Walkingpad R1 Pro (מקור Walkingpad)

חברת רונלייט הכריזה על השקת ההליכון המתקפל Walkingpad R1 Pro של חברת Walkingpad בישראל, הליכון מתקפל המאפשר לבצע אימון בבית בצורה נוחה ופשוטה עם מהירות מירבית של עד 10 קמ”ש, וניתן לאחסון פשוט וקל כאשר הוא איננו בשימוש.

הליכון ה-R1 Pro החדש מיועד עבור משתמשים המעוניינים להמשיך ולהתאמן בבית, במיוחד בתקופת הסגר הנוכחי. הדגם החדש מגיע למהירות גבוהה יותר מהדגמים הקודמים של החברה, עד 10 קמ”ש במצב ריצה או עד 3.75 קמ”ש במצב הליכה. בנוסף, ההליכון מגיע מצויד במעקה בטיחות מובנה המאפשר שימוש בטוח לכל בני המשפחה וכולל גם תפס ביטחון לעצירה מהירה.

היתרון הגדול של דגם ה-R1 Pro החדש לשנת 2020 הוא העיצוב המתקפל והנוח לאחסון שלו, המאפשר לקפל ולפתוח את ההליכון ללא הצורך להשתמש בכלים מיוחדים, כאשר הוא משלב גלגלים מובנים לניוד קל יותר של ההליכון ברחבי הבית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

השליטה בהליכון מתבצעת באחת מ-3 דרכים שונות – באמצעות השלט האלחוטי היעודי המצורף להליכון, בקרה באמצעות משטח ההליכה עצמו ובאמצעות אפליקציה יעודית למכשיר הסלולרי, המספקת בנוסף לשליטה על ההליכון, גם מידע נוסף על האימון עצמו. ניתן לראות מידע גם באמצעות צג ה-LED המובנה בהליכון המציג מידע על מהירות, זמן, מרחק וקלוריות.

הליכון Walkingpad R1 Pro (מקור Walkingpad)

מפרט טכני:

  • מהירות מקסימלית
    • מצב הליכה – 3.75 קמ”ש.
    • מצב ריצה – 10 קמ”ש.
  • שטח ריצה – 120×44 ס”מ.
  • גודל
    • מצב מקופל – 98x72x15.5 ס”מ.
    • מצב פתוח – 150x72x13.5 ס”מ.
  • משקל מקסימלי – 110 ק”ג.
  • משקל הליכון  – 33 ק”ג.

הליכון ה-WalkingPad R1 Pro זמין לרכישה במחיר של 2699 ש”ח.

בעוד שהליכון רגיל איננו מוצר שכל משתמש יכול להשתמש בו בבית לאור הגודל הפיזי שלו, ה-R1 Pro המתקפל מציע פתרון נוח ושימושי למדי, כאשר אין צורך בידע טכני מיוחד על מנת לקפל או לפתוח ולהשתמש בהליכון עצמו.

מידות הליכון Walkingpad R1 Pro (מקור Walkingpad)

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים