אמזון חושפת טריילר בלתי מצונזר לסדרת המתח “אוטופיה”

מתוך “אוטופיה” (תמונה: Amazon Prime Video)

אמזון שיחררה טריילר רד בנד חדש לסדרה החדשה “אוטופיה” (Utopia), שחושף קטעים אלימים ולא-מצונזרים של הסדרה, ונראה כי היא עומדת להיות מדממת במיוחד. הסדרה, המבוססת על סדרה בריטית באותו השם מ-2013, עוקבת אחר חבורה של מעריצי ספרי קומיקס בידיוניים בשם “אוטופיה”. החבורה מגלה כי בספרים מוחבאים רמזים לקונספירציה המאיימת על חיי האנושות – קונספירציה שאינה בדיונית בכלל. החבורה מתחברת עם מי שמשמשת כדמות הראשית בספרי הקומיקס, ג’סיקה הייד, וזו מצטרפת אליהם במסעם להציל את העולם.

בטריילר, ג’סיקה פוגשת את החבורה ומספרת להם כי האנשים שעומדים מאחורי הקונספירציה כבר הספיקו לרצוח את כל מי שזכה לראות את אוטופיה עצמה – וכעת הם מנסים להרוג גם אותם. בדיוק מושלם למתרחש ב-2020, החבורה מגלה כי אוטופיה חוזה גם מגיפה קטלנית שתחסל את המין האנושי.

בסדרה מככבים ג’ון קיוזאק (“להיות ג’ון מלקוביץ׳”), ריין ווילסון (“המשרד”), ג’סיקה רות (“מז”ל טוב”), דסמין בורגס (“הכי גרועים שיש”) וסשה ליין (“הלבוי”).

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסדרה, שעובדה על ידי התסריטאית ג’יליאן פלין (“חפצים חדים”) נחתה באמזון לאחר שפותחה במקור לרשת HBO, בפרויקט שהיה אמור לביים דיוויד פינצ’ר (“מועדון קרב”, “בית הקלפים”). פינצ’ר, שעבד עם פלין על הסרט “נעלמת” (Gone Girl), נטש את הפרויקט, ופלין מכרה אותו לרשת אמזון במקום.

פלין ציינה כי רצתה לנצל את העיבוד האמריקאי לסדרה המקורית כדי להפוך אותה לגסה, אלימה ומציאותית יותר. בעוד היוצר הבריטי נשען יותר על ספרי קומיקס לעיצוב סגנון הסדרה, פלין רצתה להישען יותר על מותחנים משנות ה-70, כאלו שעסקו בקונספירציות והפכו פופולריים לאחר פרשת “ווטרגייט” בה הסתבך הנשיא ניקסון.

הסדרה תעלה לאמזון פריים וידאו ב-25 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים