פיליפס חושפת צמד מסכי גיימינג בסדרת ה-E החדשה

מסך Philips 272E1GAJ (מקור פיליפס)

חברת MMD, בעלת רישיון מותג מסכי המחשב של פיליפס (Philips), הכריזה על מסכי ה-Philips 242E1GAJ ו-Philips 272E1GAJ, צמד מסכי גיימינג מסדרת ה-E החדשה, המגיעים בגדלים של 23.8 ו-27 אינץ’, בהתאמה, ברזולוציית Full HD, תדר רענון של 144Hz ותמיכה בטכנולוגיית ה-FreeSync של AMD.

צמד המסכים מסמן את כניסתה של החברה לשוק מסכי הגיימינג, כאשר הם מגיעים עם מסגרת מסך דקה ב-3 מצידי המסך ומשתמשים בפאנל VA מהיר בעל תדר רענון של 144Hz וזמן תגובה של 1ms MPRT. בעוד שמסך ה-242E1GAJ יתמוך בטכנולוגיית ה-FreeSync Premium העדכנית של AMD, מסך ה-272E1GAJ יתמוך “רק” בטכנולוגיית ה-Adaptive-Sync (שם נוסף ל-FreeSync) לחווית משחק חלקה ונטולת קרטועים.

בדומה למסכי פיליפס אחרים, ניתן יהיה למצוא בצמד המסכים החדשים את טכנולוגיית ה-Ultra Wide-Color, לספקטרום רחב יותר של צבעים ולתצוגה עשירה יותר. בנוסף, נמצא בהם גם מצב LowBlue להגנה מגלי אור כחול, טכנולוגיית Flicker-Free להפחתת העייפות מצפיה במסך ואת טכנולוגיית ה-SmartContrast, המתאימה באופן אוטומטי את ניגודיות ותאורת המסך בהתאם לתוכן שלו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מסך Philips 242E1GAJ (מקור פיליפס)

סטפן סומר, מנהל השיווק ב- MMD אירופה מסר:

הכניסה שלנו לשוק הגיימינג משקפת את ההתקדמות שלנו לעבר מגוון מוצרים ברמת פרימיום ייחודית שיכבוש את ליבם של גיימרים באשר הם, לא רק בשל מגוון המאפיינים האיכותיים והביצועים הטובים ביותר, אלא גם בזכות הדגש על העיצוב והקונספט. צעד חשוב זה נעשה על מנת לעמוד בדרישות הצרכנים: משתמשים צעירים מחפשים מוצר אחד שייתן מענה לשלל צרכים, החל בלימודים וכלה בצפייה בסרטים וגיימינג, בתקציב שניתן לעמוד בו, בעוד דור ה- Y ממוקד יותר בעיצוב ותכונות חדשניות יותר. סדרת ה-E שאנו משיקים היום מגיעה כדי לעמוד בדרישות של שני קהלי היעד.

מפרט טכני:

  • גודל – 23.8 ו-27 אינץ’ בהתאמה.
  • פאנל – VA.
  • רזולוציה – 1920×1080 ביחס 16:9.
  • תדר רענון – 144Hz.
  • מהירות תגובה – 4ms (אפור לאפור) ו-1ms MPRT (ר”ת Motion Picture Response Time).
  • חיבורים – DisplayPort x1, HDMI x1.
  • רמקולים – 3W x2.

צמד מסכי הגיימינג מסדרת ה-E של פיליפס יהיו זמינים למכירה בישראל בחודש דצמבר הקרוב, כאשר מחיר דגמי ה-242E1GAJ ו-272E1GAJ יעמדו על 999 ו- 1299 ש”ח בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים