מתלבטים בין טאבלט למחשב נייד? זה המכשיר שאתם חייבים להכיר

Galaxy Tab S7 ו-Tab S7 Plus (תמונה: Samsung) Galaxy Tab S7 ו-Tab S7 Plus (תמונה: Samsung)

הכתבה בחסות סמסונג.

אנו מצויים בתקופה חדשה, בה רבים מאיתנו מוצאים עצמנו עוברים לעבודה מהבית, מקיימים פגישות מרחוק בזום ונעזרים יותר ויותר באמצעים הטכנולוגים הזמינים לנו בסביבה הביתית. טאבלטי ה-Galaxy Tab S7 החדשים של סמסונג מגיעים במיוחד עבור תקופה זו, כדי שנוכל לבצע משימות רבות ומגוונות, בין עם עבור העבודה או הלימודים מרחוק ובין עם בשעות הפנאי בצפייה בסרטים או בבילוי במשחקים, כשהם מציעים תכונות ויתרונות רבים המאפשרים להם להיות חלופה טובה למדי למחשבים ניידים, תוך שמירה על מבנה קומפקטי ונייד.

טאבלטי סדרת ה-Galaxy Tab S7 מציעים כלים מגוונים למדי לעבודה ולקיום פגישות בבית, ואוסף כלים זה מאפשר להם לשמש כחלופה אפשרית גם למחשב נייד, הודות למספר תכונות:

התאמה מצויינת לשיחות וידאו

דגמי הגלקסי טאב S7 החדשים משלבים מסכים גדולים של עד 12.4 אינץ’, ברזולוציה גבוהה, ובראשם ממוקמת מצלמת סלפי עם חיישן 8 מגה-פיקסל, שמאפשרת לקיים שיחות וידאו ברזולוציה גבוהה של Full HD, מה שהופך אותם לכלים מצויינים לקיום פגישות זום.

שיחות וידאו עם ה-Galaxy Tab S7 Plus (תמונה: Samsung)
שיחות וידאו עם ה-Galaxy Tab S7 Plus (תמונה: Samsung)

סוללות גדולות לעבודה ממושכת

זוג הטאבלטים משלבים סוללות גדולות במיוחד שמאפשרות שימוש לשעות ארוכות, ועד 14-15 שעות צפייה בוידאו ותמיכה בטעינה מהירה במיוחד של עד 45 וואט שתוסיף שעות עבודה נוספות בחיבור לחשמל לזמן קצר בלבד.

חזק בעבודה ובשיתוף קבצים

כלים יעודיים אותם מוסיפה סמסונג בצד התוכנה עוזרים לשיפור נוחות השימוש בזמן העבודה על טאבלטי הגלקסי טאב S7. הסדרה החדשה של הטאבלטים משלבת את הגרסה העדכנית ביותר של אפליקציית הפתקים Samsung Notes, זו מאפשרת יכולות מתקדמות כמו סימון קבצי PDF, כך שתוכלו לייבא קבצי PDF ישירות לאפליקציה בטאבלט, לרשום עליהם תזכורות, לחתום על מסמכים ולכתוב הערות ישירות על גבי ה-PDF. וכשתסיימו, תוכלו גם לסנכרן את הפתקים בין מכשירי סמסונג השונים, לשתף אותם במהירות ואף לייצא את הקבצים למחשב הודות לתמיכה החדשה של אפליקציית הפתקים ביצוא לתוכנות Microsoft Word ו-Microsoft Powerpoint.

ממשק PC על מסך הטאבלט והטלוויזיה

אל כל הכלים המגוונים הזמינים לעבודה עם הטאבלט, משדרגת סמסונג גם את חווית העבודה עם מסכים גדולים, כשטכנולוגיית ה-DeX העדכנית של החברה מאפשרת עבודה במצב טאבלט ובמצב דסקטופ יעודי, המציג ממשק הדומה יותר לזה של מערכת ההפעלה ווינדוס, לעבודה נוחה בחיבור מקלדת ועכבר חיצוניים מבוססי בלוטות’ או שימוש במקלדת הייעודית של סמסונג ל-Tab S7, המגיעה עם ציר המאפשר תנועה עד לזווית של 165 מעלות ומשלבת משטח מגע לעכבר לעבודה בדומה למבנה של מחשב נייד.

בנוסף, מאפשרת סמסונג חיבור אלחוטי של הטאבלט דרך פונקציית ה-DeX ישירות לטלוויזיה החכמה שלה מהדור החדש, להצגה ולעבודה על המסך הגדול בסלון.

Galaxy Tab S7 Plus עם מקלדת יעודית (תמונה: Samsung)
Galaxy Tab S7 Plus עם מקלדת יעודית (תמונה: Samsung)

עט סטיילוס מדוייק – במיוחד עבור יוצרים

עט הטיילוס S-Pen החדש המגיע לצד הטאבלטים בסדרת ה-Tab S7 מציע את רמת השיהוי הנמוכה ביותר, אשר יורדת ממעל 40 מילישניות בדור הקודם אל מתחת ל-10 מילישניות, מה שמאפשר עבודה מדוייקת יותר מבעבר, יחד עם התאמה ל-4096 רמות של לחץ ולמסכי ה-120 הרץ החדשים הזמינים בזוג הטאבלטים.

ה-S Pen החדש תומך בביצוע פעולות בעזרת מחוות מהאוויר, בתנועה ובשילוב לחיצה על הכפתור הממוקם על עט הסטיילוס, כאשר הסוללה החדשה המגיעה עימו מאפשרת טעינה מהירה במיוחד, אשר תוך פחות מ-15 דקות תשיב אותו לרמת סוללה מלאה. וכדי שלא תאבדו את העט, ניתן להצמידו לגוף הטאבלט באמצעות פס מגנטי הממוקם עליו.

מותאם למשחקים ולצפייה בסרטים

הודות למשקל הנמוך והמבנה הקומפקטי של הטאבלטים החדשים, הם ניתנים לנשיאה נוחה, כך שניתן להשתמש בהם בכל מקום. הטאבלטים בסדרת ה-Galaxy Tab S7 מגיעים עם מסכים ברזולוציה גבוהה, זו מגיעה עד 1752×2800 פיקסלים במסך ה-12.4 אינץ’ של דגם ה-Galaxy Tab S7 Plus, אשר מציע פאנל Super AMOLED איכותי עם תמיכה בתקן הצפייה +HDR10. שני הדגמים מגיעים עם תמיכה בקצב רענון דינמי של עד 120 הרץ בצד המסך, המאפשר התאמה טובה יותר לתוכן הנצפה על המסך לשם חיסכון בסוללה מצד אחד, ותמיכה בהצגת תמונה חלקה יותר בזמן משחקים מן הצד השני.

כדי לתמוך באפליקציות ובמשחקים התובעניים ביותר, מציידת סמסונג את דגמי הגלקסי טאב S7 במערכת השבבים Snapdragon 865 Plus המתקדמת מבית קוואלקום, סוללות גדולות ומערך של 4 רמקולים היקפיים לחווית שמע היקפית עם תמיכה בטכנולוגיית Dolby Atmos.

מידע נוסף על סדרת הטאבלטים באתר סמסונג.

Galaxy Tab S7+Galaxy Tab S7
ערכת שבבים+Snapdragon 865+Snapdragon 865
זיכרון/אחסון6GB+128GB או 8GB+256GB6GB+128GB או 8GB+256GB
מסך11 אינץ' LTPS TFT ברזולוציית 2560x1600 120Hz12.4 אינץ' AMOLED ברזולוציית 2800x1752 120Hz
מצלמה אחורית13 מגה-פיקסל ראשית
5 מגה-פיקסל אולטרה רחבה
13 מגה-פיקסל ראשית
5 מגה-פיקסל אולטרה רחבה
מצלמה קדמית8 מגה-פיקסל8 מגה-פיקסל
סוללה8000mAh10090mAh
גודל253.8x165.3x6.3 מ"מ285x185x5.7 מ"מ
משקלהחל מ-498 גרם575 גרם


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים