הדלפה: זה הוא המחיר, העיצוב והמפרט המלא של ה-Google Pixel 5

Google Pixel 5 (תמונה: Winfuture) Google Pixel 5 (תמונה: Winfuture)

לאחר שחשפה כי תערוך אירוע הכרזה רשמי בסוף החודש הנוכחי לפני כשבוע, מכשיר ה-Google Pixel 5 אותו החברה עתידה להציג במהלך האירוע נחשף כעת דרך הדלפה המגלה לנו את כל הפרטים אודותיו. את המידע החדש מביא אלינו המדליף Roland Quandt, כשהוא מפיץ את תמונות ההכרזה של המכשיר ופרטים מלאים על מפרטו הטכני.

ראשית, בחזיתו של המכשיר נמצא מסך בגודל 6 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. יחס התצוגה של המכשיר מסתכם ב-19.5 על 9, כשצפיפות הפיקסלים עומדת על 432 פיקסלים לאינץ’. כמו כן, הזכוכית עצמה היא גורילה גלאס 6, כשקצב הרענון עומד על 90 הרץ להענקת תנועות חלקות בזמן השימוש במכשיר. בנוסף לכך, המסך תומך בהצגת תכנים ב-HDR, וסורק טביעות האצבע נמצא בגב המכשיר ולא מתחת לפני התצוגה.

גזרת הביצועים של המכשיר מונעת על ידי מערכת השבבים Snapadragon 765G ולא Snapdragon 865, כך שגוגל מעניקה לפיקסל 5 ביצועים של מכשיר ביניים. המערכת המדוברת מיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר, כשהיא כוללת 8 ליבות מסוג Kryo 475 בתדר מירבי של 2.4 גיגה-הרץ. גזרת ריבוי המשימות תתבסס על 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, לצד 128 גיגה-בייט של נפח אחסון בשילוב עם שבב האבטחה Titan M.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

חלקת הצילום שבגבו של הסמארטפון מורכבת מחיישן ראשי ברזולוציית 12.2 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.7, תמיכה ב-Dual Pixel AF, עם זווית צילום של 77 מעלות, ייצוב אופטי מובנה (OIS) וגודל פיקסלים של 1.4 מיקרו-מטר. בנוסף לחיישן הזה, נמצא גם חיישן לצילום בזווית רחבה ברזולוציית 16 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2, זווית צילום של 107 מעלות וגודל פיקסלים של 1 מיקרו-מטר.

חובבי הסלפי יוכלו להשתמש במצלמה ברזולוציית 8 מגה פיקסל בחזיתו של המכשיר, אשר מתיישבת בתוך חור מצלמה קטן בחלקו העליון והשמאלי של המסך עם מפתח צמצם f/2.0, זווית צילום של 83 מעלות וגודל פיקסלים של 1.12 מיקרו-מטר. בחטיבת ההסרטה, המערך האחורי תומך בהסרטה ברזולוציית 4K עד קצב של 60 פריימים לשנייה, Full HD עד 240 פריימים לשנייה ורזולוציה זהה עד 30 פריימים לשנייה ממצלמת הסלפי.

מערכת ההפעלה שתככב בחזית תהיה אנדרואיד 11 בגרסתה הנקייה כיאה לגוגל, כשאת המערך כולו תריץ סוללה בקיבולת 4080 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 18 וואט. עם זאת, המכשיר מתאפיין גם בתמיכתו בגלישה ברשת הדור החמישי (5G), בבלוטות’ 5.0, הגעתו עם שבב NFC ועמידות בפני מים ואבק בתקן IP68. בנוסף לכך, משקלו מזערי ביותר ביחס למכשירים אחרים ועומד על 151 גרם בלבד כשעוביו מסתכם ב-8 מילימטרים.

זמינות ומחירים

את הפיקסל 5 גוגל צפויה להציג באירוע שתערוך ב-30 בספטמבר, כשזה יוצג בצבעים ירוק ושחור עבור תג מחיר של 629 אירו שהם כ-739 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים