קורקינט ה-Bird Air החשמלי בדרך לישראל

קורקינט Bird Air (מקור Bird)

בירד (Bird), חברת הקורקינטים השיתופיים, הכריזה על ה-Bird Air, הקורקינט החשמלי החדש של החברה המיועד למכירה לצרכנים פרטיים ולא להשכרה. הקורקינט החדש יגיע לישראל באמצעות חברת UME, היבואנית הרשמית של Bird בישראל ובמחיר של 2490 ש”ח.

במקביל לשירותי ההשכרה של חברת בירד ברחבי העולם ובישראל, החברה השיקה גם את ה-Bird Shop, מותג המשנה שנועד למכירת מוצרים לצרכנים לפרטיים, בניגוד לעיסוק העיקרי של החברה להשכרת קורקינטים חשמליים ומוצרים נוספים ברחבי העולם, בהם גם קורקינט ה-Bird Aird החדש, שיהיה זמין בצבעים שחור (Jet Black) או כסוף (Sonic Silver).

קורקינט ה-Bird Air החדש והמתקפל של Bird מגיע עם שלדת אלומיניות תעופתי במשקל קל של 13.7 ק”ג בלבד, כאשר הוא מציע מהירות נסיעה של עד 25 קמ”ש וטווח של עד 25 ק”ח. הקורקינט מצוייד בצמד צמיגי 8 אינץ’ מגומי מלא למניעת תקרים ותאורה קדמית ואחורית, כאשר לפי החברה הדגם החדש מגיע עם לא פחות מ-30 אישורי בטיחות בינלאומיים, יותר מכל קורקינט חשמלי אחר בשוק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

קורקינט Bird Air (מקור Bird)


דניאל אינגבר, מנהל פעילות UME, היבואנית הרשמית של Bird בישראל, מסר:

Bird Air נולד כחלק מהמגמה העולמית במעבר לתחבורה חסכונית אישית ושיתופית, לצד הדרישה לשמירה על ריחוק חברתי. לפני כחודשיים השקנו בישראל את Bird Shop עם הקורקינט לילדים Birdie וכעת אנו מביאים לישראל יחד עם כל העולם את Bird Air, הגרסה הקלה והנוחה למבוגרים.

יניב ריבלין, מנכ”ל Bird ישראל, מסר:

כחברה שייסדה את תחום הקורקינטים השיתופיים בישראל ובעולם, אנו גאים להעמיק את החדשנות בתחום ולייצר את הכלים המובילים גם עבור הצרכן הפרטי. לאחר שהמוצר הראשון זכה להצלחה יוצאת דופן, החלטנו להשיק מוצרים נוספים כאשר הכלי הנוכחי מביא עימו בשורה אמיתית, איכותית ובטוחה לרוכבים בישראל.

מפרט טכני:

  • מהירות מירבית – 25 קמ”ש.
  • טווח מירבי – עד 25 ק”מ.
  • משקל נקי – 13.7 ק”ג.
  • צמיגים – 8 אינץ’ קדמי ואחורי.
  • סוללה – 5.2Ah.

קורקינט ה-Bird Air החדש יהיה זמין למכירה במחיר של 2490 ש”ח עם צפי אספקה בחודש נובמבר הקרוב.

אפשר לומר בקלות כי שוק הקורקינטים החשמליים בישראל מקבל חיזוק משמעותי בזמן האחרון, כאשר בנוסף לדגם ה-Bird Air החדש הגיעו גם ה-Ninebot KickScooter MAX G30 ו-INOKIM QUICK 4 כחלק מהצורך הגובר של משתמשים בפתרון תחבורה אלטרנטיבי למרחקים קצרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים