ג’ון סינה ייככב בסדרת-בת לדמותו מ”יחידת המתאבדים”

פיסמייקר תמונה: HBO / Warner Media

הסרט “יחידת המתאבדים” (Suicide Squad), ההמשכון של הבמאי ג’יימס גאן לסרט מ-2016, ייצא רק לקראת סוף השנה הבאה, אך ב-HBO Max כבר מהמרים על הצלחתו – השירות רכש להפקה סדרת ספין אוף שתעקוב אחר דמותו של פיסמייקר, בגילומו של המתאבק ג’ון סינה, שתופיע לראשונה בסרט.

הסדרה, שתמנה 8 פרקים בעונתה הראשונה, תחקור את סיפור המקור המשעשע אך טראגי של פיסמייקר – גיבור על פציפיסט שמאמין בשלום בכל מחיר, גם אם המחיר הזה כולל להרוג את מי שעומד בדרכו. סינה ייגלם את הגלגול הראשון של פיסמייקר שהופיע בקומיקס של די.סי, כריסטופר סמית’, שהיה דיפלומט ובנו של חייל נאצי שפיקד על מחנות השמדה בשואה. סמית’ איבד את שפיותו כאשר קורבנותיו של אביו החלו לבקר אותו כרוחות, ובעקבות כך הפך ללוחם שמטרתו לחסל דיקטטורים ומחרחרי מלחמה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

את הסדרה יכתוב גאן בעצמו, ואף יביים מספר פרקים. לשם כך יצטרך למצוא זמן בין סיום הסרט של “יחידת המתאבדים” לבין הפרויקט הבא שלו – הסרט השלישי בסדרת “שומרי הגלקסיה” (Guardians of the Galaxy Vol. 3) של מארוול. את הסדרה יפיק גאן, יחד עם שותפו לסרט פיטר ספרן וג’ון סינה עצמו.

פלטפורמת הסטרימינג HBO Max, השייכת לאולפני וורנר, החלה להיכנס בעוצמה ליקום הקומיקס של די.סי. השירות כבר רכש סדרת ספין אוף לסרט “הבאטמן” שתעסוק במשטרה המושחתת של העיר גות’האם. מלבדה, השירות ספג מספר סדרות מהפלטפורמה המיועדת של די.סי, DC Universe, שעומדת להיסגר. ממש השבוע הוכרז כי מעכשיו ישודרו בו הסדרות “סיירת האבדון” (Doom Patrol) ו”הארלי קווין” (Harley Quinn), שתיהן אף חודשו לעונות חדשות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים