נפתחה המכירה המוקדמת ל-Playstation 5 בישראל

Playstation 5 (תמונה: Sony) Playstation 5 (תמונה: Sony)

קונסולות המשחק מהדור הבא של סוני יעשו דרכן לשוק הבינלאומי רק בנובמבר, אך כבר כעת, ומוקדם מהצפוי, נפתחת המכירה המוקדמת ל-PlayStation 5, כך שתוכלו להזמין אחת משתי הגרסאות הזמינות עם אחריות היבואן הרשמי – ישפאר. קונסולת ה-PS5 החדשה מגיעה לישראל במחיר של החל מ-1,999 ש”ח עבור הגרסה הדיגיטלית ובמחיר של 2,499 ש”ח עבור הגרסה הכוללת את כונן הדיסקים האופטי, כאשר האספקה תחל ב-19.11.2020.

המכירה המוקדמת של קונסולות הפלייסטיישן 5 מגיעה ימים בודדים לאחר פתיחתה של המכירה המוקדמת לקונסולות ה-Xbox Series X וה-Xbox Series S המתחרות של מיקרוסופט במחירים של 1350 ש”ח ו-2200 ש”ח, בהתאמה.

במפרט הטכני של קונסולות הדור הבא Sony Playstation 5 ניתן למצוא את מעבדי Ryzen של AMD בתהליך ייצור בגודל 7nm, המגיעים עם ליבות Zen 2 וכרטיס Radeon תואם, עם עוצמת חישוב גרפית (TFLOPS) של 10.3 טריליון פעולות חישוביות בשנייה ותמיכה בשידור וידאו של עד 120 הרץ ב-4K.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

רכיב האחסון של ה-PS5 מהיר יותר מבעבר הודות לשימוש בכונן SSD, כשבמקרה של שתי הקונסולות מדובר בכוננים מקוסטמים שנועדו לסחוט את המהירות הגבוהה ביותר המתאפשרת, עם נפח של 825GB במהירות קריאה של עד 5.5 גיגה-בייט בשנייה. שתי הגרסאות מגיעות עם חיבורי USB-A התומכים במהירות העברה של עד 10 גיגה-ביט בשנייה, עם חיבור USB-C תומך 10 גיגה-ביט בשנייה, חיבור רשת קווי (Ethernet), תמיכה ב-WiFi בתקן 802.11ac/ax ובקישוריות בלוטות’ 5.1.

ההבדלים בין שתי הקונסולות אינם גדולים ומתבטאים בעיקר במידות ובמשקל שלהן, כאשר מלבד העובדה שהגרסה הדיגיטלית של ה-PS5 אינה כוללת את כונן הדיסקים האופטי, היא מגיעה במשקל נמוך יותר של 3.9 ק”ג, לעומת 4.5 ק”ג של הגרסה הרגילה, כשהיא מעט נמוכה יותר לעומתה וצורכת מעט פחות חשמל (340 וואט לעומת 350 וואט).

לחצו למכירה המוקדמת של ה-PS5: מחסני חשמל (המלאי אזל) \ KSP (המלאי אזל)


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים