הוכרז: Google Pixel 4a 5G – עם מערך צילום כפול ומסך מקצה לקצה

Google Pixel 4a 5G (תמונה: גוגל) Google Pixel 4a 5G (תמונה: גוגל)

פחות מחודשיים לאחר שהכריזה על מכשיר ה-Google Pixel 4a, גוגל מכריזה על דור חדש למכשיר תחת השם Google Pixel 4a 5G, אך לעומת שמו, השדרוגים וההבדלים אינם נמצאים רק בתוספת התמיכה בגלישה ברשת הדור החמישי. הדגם העדכני מציע מערכת שבבים חזקה יותר, מערך צילום כפול לעומת חיישן הצילום הבודד וסוללה גדולה יותר.

בחזיתו של הפיקסל החדש נמצא מסך בגודל 6.2 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. יחס התצוגה מסתכם ב-19.5 על 9, כשצפיפות הפיקסלים עומדת על 413 פיקסלים לאינץ’. המסך תומך בהצגת תכנים ב-HDR, עם אפשרות להפעיל את מצב ה-Always-on Display לתצוגה אשר פועלת תמיד.

חלקת הביצועים של המכשיר רצה באמצעות מערכת השבבים Snapdragon 765G, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Kryo 475 בתדר מירבי של 2.4 גיגה-הרץ. יחד איתה, המכשיר מגיע עם 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR4X ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון. בדומה לאחיו הגדול, גם כאן נמצא את מערכת ההפעלה אנדרואיד 11 ומגוון פיצ’רים חדשים עליהם ניתן לקרוא בגזרת התוכנה בלחיצה כאן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Google Pixel 4a 5G
Google Pixel 4a 5G

כיאה לגוגל, האחרונה לקחה את מערך הצילום היישר מהפיקסל 5 והביאה אותו אל האח הקטן, כך שכאן נמצא חיישן ברזולוציית 12.2 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.7, ייצוב אופטי מובנה, זווית צילום של 77 מעלות ופוקוס בטכנולוגיית ה-Dual Pixel AF. החיישן המשני במערך מציע רזולוציה של 16 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2 וזווית צילום רחבה של 107 מעלות. מצלמת הסלפי הממוקמת בתוך חור המצלמה שבחזית מגיעה ברזולוציית 8 מגה פיקסל, וזו לוכדת אור דרך מפתח צמצם f/2.0 בזווית צילום של 83 מעלות.

את גופו של המכשיר יוצרת גוגל מפוליקרבונט רך (או פלסטיק, בשפתנו), עם רמקולים בתצורת סטריאו, שקע אוזניות ומחבר טעינה מסוג USB Type-C. כמו כן, נמצא בחבילה גם תמיכה בבלוטות’ 5.0, את שבב האבטחה Titan M, שלוש שנות עדכונים ותמיכה בגלישה ברשת הדור החמישי.

את המערך כולו החברה מבססת על סוללה בקיבולת 3885 מיליאמפר/שעה, שכאמור לעיל, נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 18 וואט. באופן מוזר למדי, גוגל מציינת במפרט המכשיר זוג מידות שונות, כאשר המידות מתייחסות לדגם אחד בעל תמיכה ב-5G ברמת ה-Sub-6, בעוד השני תומך גם ב-Sub-6 וגם בגלישה ב-mmWave. עקב כך, אנחנו משערים כי גוגל מתכננת למכור זוג דגמים של המכשיר. ההבדלים בין השניים בגזרת המידות מסתכמים ב-3 גרמים בלבד, כשהראשון שוקל 168 גרם והשני שוקל 171 גרם.

זמינות ומחיר

את ה-Google Pixel 4a 5G ניתן יהיה לרכוש החל מה-15 באוקטובר בצבעים שחור ולבן, עבור תג מחיר של 499 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים