אוזניות ה-True Wireless האלחוטיות של JLab מציעות לא מעט במחירים נמוכים

אוזניות JLab GoAir True Wireless (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אוזניות JLab GoAir True Wireless (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

שוק האוזניות האלחוטיות באמת התרחב באופן משמעותי מאז הימים הראשונים של האיירפודס היקרות של אפל, וכיום ניתן למצוא שלל דגמים שמספקים תחרות ומציעים לא מעט גם ברמות מחירים הנוחות יותר לכל כיס. כאן נכנסת לתמונה חברת JLab Audio האמריקאית, שבכ-15 שנות הניסיון שלה בשוק למדה כיצד לספק ערך טוב גם במחירים נמוכים באופן משמעותי.

חברת JLab מציעה מגוון רחב של מוצרי אודיו, עם אוזניות מסוגים שונים, ובהן גם אוזניות True Wireless אלחוטיות לחלוטין, המאפשרות נשיאה נוחה וניידות גבוהה עבור מגוון משתמשים, כשפתרונות החברה מספקים מענה לצרכני מוסיקה בזמן פעילות ספורטיבית וגם עבור מי שרוצים להשתמש באוזניות לקיום שיחות בעבודה, בלימודים או בדרכים.

האוזניות האלחוטיות מסוג True Wireles של JLab זמינות בישראל במגוון דגמים ובמחירים המתחיל מ-189 ש”ח, כשהן מציעות פתרונות עבור קהלי יעד שונים:

אוזניות JLab GoAir True Wireless

אוזניות ה-GoAir הן דגם הכניסה של JLab לתחום ה-True Wireless בישראל. הן מוצעות במחיר של 189 שקלים בלבד, תמורת זה הן מספקות מבנה עגלגל וקומפקטי למדי ומשקל נמוך של 5 גרם בלבד עבור כל אוזניה. קייס נשיאה מגיע יחד עם האוזניות והן נצמדות אליו באמצעות מגנטים למניעת תזוזה בלתי רצויה, כאשר חיי הסוללה שלהן עומדים על 5 שעות עבודה לאחר טעינה מלאה, ועד 20 שעות בסה”כ דרך טעינה חוזרת באמצעות קייס הנשיאה אשר נטען בחיבור USB נשלף המאפשר טעינה מהירה בת 15 דקות לקבלת עד שעה של שימוש.

האוזניות האלחוטיות מגיעות עם עמידות להתזות מים קלות תחת תקן IPX4 ותומכות בקישוריות בלוטות’ 5.0 ומשלבות מיקרופון מובנה לניהול שיחות בכל אחת מהן בנפרד. הן מציעות גם הפעלה מהירה של 3 מצבי אקווייזר מובנים, ביניהם ניתן לעבור בנגיעה קלה באוזניות לשם התאמה להאזנה לסוגי מוסיקה שונים, החל ממוסיקה עשירה בבסים ועד למוסיקה קלאסית.

אוזניות ספורט אלחוטיות Jbuds Air Sport

עבור המעוניינים באוזניות לשימוש מגוון עם דגש על ביצוע פעילות ספורטיבית, מציעה Jlab את אוזניות ה-True Wireless מדגם Air Sport, אשר מציעות עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP66 לעמידות מוגברת בפני שיעה והשפרצות חזקות של מים, כשהן מגיעות במבנה קומפקטי, עם קרס לתפיסה טובה יותר באוזן ומתאמים נוספים, ושליטה מלאה דרך חיישני נגיעה המצויים על האוזניות עצמן.

האוזניות מגיעות יחד עם קייס נשיאה ומתחברות מחדש באופן אוטומטי למכשיר האחרון אליו קושרו עם הוצאתן ממנו, דרך קישוריות בלוטות’ 5.0. חיי הסוללה של ה-Air Sport עומדים על 6 שעות עבודה לאחר טעינה מלאה, כאשר בטעינות חוזרות באמצעות נרתיק הטעינה תוכלו לקבל עוד 34 שעות שימוש נוספות.

מחיר: 399 ש”ח באתר היבואן

אוזניות JLab JBuds Air Sport (תמונה: JLab)
אוזניות JLab JBuds Air Sport (תמונה: JLab)

Jbuds Air: אוזניות True Wireless למוסיקה ושיחות

במחיר של 299 שקלים מצליחות אוזניות ה-Jbuds Air להציע שימוש מגוון עבור האזנה למוסיקה, קיום שיחות וביצוע פעילות גופנית, כשהן תומכות בתקן IP55 לעמידות בפני זיעה ואבק ומגיעות עם מתאמים שונים לאוזניים להתאמה למשתמשים שונים ועל מנת ליצור יציבות מוגברת של האוזניות בזמן פעילויות ספורט.

האוזניות מציעות סוללה שתאפשר ביצוע שיחות או האזנה למוסיקה למשך 3-4 שעות, עם תוספת של 10 שעות נוספות בטעינה חוזרת בנרתיק הטעינה, וניתן להטעין אותן במהירות למשך רבע שעה לקבלת כשעת שימוש. הן מגיעות עם תמיכה בקישוריות בלוטות’ 5.0, מציעות 3 מצבי סאונד לבחירה בהפעלה מהירה בנגיעה במשטח המגע של האוזניה וכן מקש חכם למעבר למצב שיחה, הפעלה של פקודות קוליות ועוד.

אוזניות JLab JBuds Air (תמונה: JLab)
אוזניות JLab JBuds Air (תמונה: JLab)

אוזניות JBuds Air Executive עם זוג מיקרופונים להפחתת רעשים

דגם ה-Executive בסדרת ה-JBuds של Jlab שם דגש על מוסיקה לנסיעות, טיסות ועסקים. במחיר של 399 שקלים הן משלבות מיקרופון כפול לצמצום רעשי רקע על מנת לשפר את איכות השמע בזמן ביצוע שיחות, כשהן מגיעות במבנה ארגונומי לנוחות מירבית ומציעות עמידות בפני זיעה ואבק תחת תקן IP55. האוזניות תומכות בקישוריות בלוטות’ 5.0 ובמצב האזנה לסביבה, כשחיי הסוללה שלהן נמדדות בעד 6 שעות שימוש, עם 24 שעות נוספות המתקבלות בטעינה חוזרת שלהן באמצעות קייס הטעינה, הנטען באמצעות כבל מובנה.

אוזניות JLab JBuds Air Executive (תמונה: JLab)
אוזניות JLab JBuds Air Executive (תמונה: JLab)

הכתבה בחסות ביקונקט, היבואן הרשמי של מוצרי Jlab בישראל


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים