רשמי: זה הוא עיצובו המלא של ה-OnePlus 8T

OnePlus 8T (תמונה: OnePlus)

כחודש לאחר שנחשפנו לעיצובו המלא של ה-OnePlus 8T דרך הדלפת הדמיה, חברת וואן פלוס מגלה לנו בעצמה כיצד ייראה המכשיר דרך סרטון המציג את חלקו האחורי ותמונה החושפת את חלקו הקדמי. בסרטון, וואן פלוס מציגה לנו את הצבע החדש עליו עבדה מאז יציאת מכשיר הדגל האחרון מתוצרתה, כששם הצבע צפוי להיות Aquamarine.

כידוע, מכשיר ה-OnePlus 8T אינו מתייצב כמכשיר הדגל העדכני והחזק ביותר של החברה, אלא כמחליף רשמי לדגם ה-OnePlus 8 הסטנדרטי. עקב כך, המכשיר כולל מסך שטוח בחלקו הקדמי לעומת מסך מקומר, כשוואן פלוס שומרת על פאנל התצוגה בגזרת ה-AMOLED ובקצב רענון של 120 הרץ עם חור מצלמה קטן בחלקו העליון והשמאלי.

חלקו האחורי של המכשיר הוא זה שזוכה לשינוי העיקרי, כשהחברה מחליפה את העיצוב המוכר של 3 מצלמות במודול אנכי, לטובת 4 מצלמות בתוך מודול מלבני הממוקם בפינה העליונה והשמאלית של המכשיר. מתוך הסרטון הרשמי אותו הפיצה החברה, ניתן להבחין בכך שעל מודול הצילום מתיישב הכיתוב המעיד על שילוב של חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל, עם ייצוב אופטי מובנה ואורכי מוקד הנעים בין 14 מ”מ לעדשה הרחבה ו-26 מ”מ לעדשה הראשית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עקב כך, ניתן להבין שזוג החיישנים הנוספים מעבר לזוג החיישנים המוזכרים, אינם כוללים ביניהם חיישן זום, אלא כנראה משמשים לאיסוף עומק ולצילום מאקרו. לצידם של ארבעת החיישנים הללו, נוכל למצוא זוג מבזקי לד, את לוגו החברה ואת שם החברה בתחתית. עם זאת, ידוע לנו באופן רשמי כי המכשיר יגיע עם טעינה מהירה בהספק של 65 וואט בטכנולוגיית ה-Warp Charge ודרך הדלפה אותה מביא אלינו המדליף הצעיר Ishan Agarwal, ניתן לראות את המכשיר גם בצבע האפור שלו.

על ה-OnePlus 8T תכריז החברה באירוע שייערך ב-14 באוקטובר, יום רביעי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים