פייסבוק מרעננת את עיצוב המסנג'ר ומוסיפה פיצ'רים חדשים

ממשק מסנג'ר מעודכן (מקור פייסבוק) ממשק מסנג'ר מעודכן (מקור פייסבוק)

פייסבוק (Facebook) מציגה עדכון חדש לשירות המסנג'ר (Messenger) של החברה, כאשר היא נפרדת מהצבע הכחול הקלאסי ומשלבת את הצבע הסגול והאדום של אינסטגרם (Instagram), שינוי שמביא איתו לא רק עדכון ויזואלי, אלא גם פיצ'רים חדשים להתאמה אישית של המסנג'ר למשתמש.

העדכון החדש למסנג'ר מגיע כשבועיים בלבד אחרי הכרזתה של פייסבוק כי היא מתחילה לשלב אותו עם שירות האינסטגרם של החברה, כאשר השינוי הבולט והמיידי ביותר מגיע בדמות שינוי לוגו המסנג'ר מכחול לשילוב בין הצבע הכחול של המסנג'ר והאדום/סגול של אינסטגרם.

לא מדובר בשינוי קוסמטי של הלוגו בלבד, המסמן את המיזוג בין השירותים, אלא בשינוי למסנג'ר עצמו. בעוד שמשתמשי אינסטגרם יכולים לבחור להצטרף לשירות המשולב, משתמשי המסנג'ר מקבלים באופן גורף את השינויים החדשים של פייסבוק לשירות, הכוללים ערכות נושא לחלונות הצ'אט, סטיקרי סלפי של המשתמש, הודעות נעלמות (Vanish mode), תגובות (reactions) מותאמות אישית ועוד, שינויים שנועדו לאפשר למשתמשים במסנג'ר להפוך אותו ליותר אישי מכפי שיכלו לעשות בעבר. לפי החברה, יותר מ-10 מיליון משתמשים מבצעים כבר היום התאמות למסנג'ר שלהם על מנת שיתאים להם יותר טוב.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ממשק המסנג'ר המעודכן (מקור פייסבוק)
ממשק המסנג'ר המעודכן (מקור פייסבוק)

כמו כל שינוי, צפוי כי חלק מהמשתמשים לא יאהבו את השינוי הויזואלי מהכחול הקלאסי של המסנג'ר לגרסה החדשה המשלבת את צבעי האינסטגרם. עם זאת, מדובר על מהלך צפוי מראש ממנו בסופו של דבר ירוויחו בעיקר המשתמשים במסנג'ר, שיוכלו להפוך אותו ליותר אישי מבעבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים