עיצובו של ה-Galaxy S30 נחשף בהדלפה

Galaxy S30/S21 (הדלפה: OnLeaks@) Galaxy S30/S21 (הדלפה: OnLeaks@)

סדרת הדגל הבאה של סמסונג עשויה להגיע מוקדם יותר מהרגיל, כשהשמועות מדברות על הכרזה רשמית באיזור חודש ינואר 2021, אך עוד לפני שזו תתקיים, מגיע המדליף המוכר OnLeaks וחושף את דגם ה-Galaxy S30 (או Galaxy S21, תלוי בשם שתבחר לתת לו סמסונג) עם עיצוב חדש ומעניין למערך הצילום הראשי.

בעוד עיצוב חלקו הקדמי של דגם הגלקסי S30 המוצג בהדלפה דומה לזה שראינו כבר בדגם הגלקסי S20 לפניו, וצפוי לכלול מסך 6.2 אינץ’ עם חור למצלמת סלפי גם כן, הרי שבגבו של המכשיר ניתן לראות שינוי משמעותי לעיצובו של מערך הצילום.

על פי ההדלפה, סמסונג תמזג את מערך הצילום במכשיר הבא שלה יחד עם המסגרת, ולא במיקום הרגיל בפינה השמאלית העליונה של המכשיר, כאשר גם בדגם החדש ניתן לראות 3 מצלמות, בעוד מבזק (פלאש) ה-LED ממוקם מימין, ומחוץ לעיצוב העיקרי של מערך הצילום.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Galaxy S30/S21 (הדלפה: OnLeaks@)
Galaxy S30/S21 (הדלפה: OnLeaks@)

יחד עם זאת, מציין המדליף כי מערך הצילום לא יהיה שטוח וימשיך לבלוט מעל גבו של ה-Galaxy S30, כאשר הוא מציין עובי של 7.9 מ”מ עבור המכשיר, עם תוספת המצלמות, שיביאו את העובי המירבי ל-9 מ”מ. יתר המידות אותן מציין המדליף עומדות על גובה של 151.7 מ”מ ורוחב של 71.2 מ”מ, מה שמעיד על כך שהדגם החדש יהיה רחב יותר מקודמו בסדרה ורק במעט יותר גבוה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים