שיאומי חשפה טעינה אלחוטית מהירה שתאפשר לטעון טלפון בכ-20 דקות

טעינה אלחוטית ב-80 וואט (תמונה: Xiaomi) טעינה אלחוטית ב-80 וואט (תמונה: Xiaomi)

מהירות הטעינה עלתה באופן משמעותי בשנים האחרונות כאשר בזו אחר זו מציגות יצרניות הטלפונים בעולם טכנולוגיות חדשות אשר בעיקר דוחפות מעלה את הספק הטעינה. על הפיתוח האחרון בתחום מודיעה היום (ב’, 19.10) חברת שיאומי (Xiaomi) כי היא מתכוננת להשקתה של טעינה אלחוטית מהירה בהספק 80 וואט, זו צפויה לאפשר לטלפון בעל קיבולת סוללה ממוצעת של 4000mAh להיטען במלואו בצורה אלחוטית תוך 19 דקות בלבד.

בסרטון וידאו קצר שפירסמה שיאומי ניתן לראות הדגמה לטכנולוגיית הטעינה האלחוטית המהירה, דרך זו ניתן לראות טלפון עם סוללה לגביה מוצהר כי מדובר באחת בעלת קיבולת 4000mAh, הנטענת באופן אלחוטי ומגיעה למספר רמות טעינה במהירות:

  • טעינה של 10% מהסוללה תוך דקה בודדת
  • טעינה של 50% מהסוללה תוך 8 דקות
  • טעינה של 100% מהסוללה תוך 19 דקות

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

רק לפני כשנה הציגה שיאומי את טכנולוגיית הטעינה המהירה שלה בהספק 30 וואט, כאשר בפברואר 2020 הוצג מכשיר ה-Xiaomi Mi 10 התומך בטעינה האלחוטית בהספק זה. רק באוגוסט האחרון התקדמה החברה לטעינה אלחוטית בהספק 50 וואט, עת חשפה את מכשיר ה-Xiaomi Mi 10 Ultra המאפשר טעינה אלחוטית מלאה ב-40 דקות בלבד לסוללת ה-4500mAh המגיעה עימו.

בשלב זה לא חושפת שיאומי איזה מכשיר יהיה הראשון שיגיע עם תמיכה בטכנולוגיית הטעינה האלחוטית החדשה, אך ניתן להניח כי נשמע על אחד כזה עוד השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים