עיצובו של ה-Galaxy S30 Ultra נחשף בהדלפה

Samsung Galaxy S30 Ultra (הדלפה: OnLeaks@)

אחרי שכבר נחשף עיצובו של ה-Galaxy S30 (או Galaxy S21) בהדלפה אתמול, מגיע כעת תורו של דגם הפרימיום בסדרת הדגל של סמסונג, ה-Galaxy S30 Ultra (או S21 Ultra). עיצובו של דגם האולטרה נחשף על ידי המדליף המוכר OnLeaks בתמונות וסרטון וידאו קצר, כשגם במקרה של זה אנו עדים לעיצוב העדכני של מערך הצילום, שמתמקם כהמשך למסגרתו של המכשיר.

המסך של דגם הגלקסי S30 אולטרה גדול יותר מזה של דגם ה-S30 הסטנדרטי וצפוי לעמוד בין 6.7-6.9 אינץ’, כשהוא מציע קמירות משני צידי התצוגה וחור במרכז חלקה העליון. מערך הצילום בגב המכשיר תופס את מירב תשומת הלב, כשהוא מגיע בגודל ענק התופס כמחצית מעוביו של הסמארטפון כולו, וכפי שניתן לראות מהתמונות וסרטון הוידאו – מדובר במערך צילום בעל 4 חיישנים, אם כי הייעוד שלהם בזמן זה אינו ידוע.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בדומה לדגם ה-Galaxy S30 שהוצג בהדלפה קודמת, גם במקרה של ה-Galaxy S30 Ultra מדובר במערך צילום שיבלוט מגב המכשיר, כאשר המדליף מציין עובי של 8.9 מ”מ עבור המכשיר ועליה לעובי של 10.8 מ”מ במיקום של מערך הצילום. יתר המידות של המכשיר יעמדו על גובה של 165.1 מ”מ ורוחב של 75.6 מ”מ, כך שמדובר במידות הדומות לאלו שהוצגו עם ה-Galaxy S20 Ultra בתחילת 2020, אם כי הדגם החדש מעט נמוך וצר יותר.

את ההכרזה על ה-Galaxy S30 Ultra עשויה סמסונג לקיים כבר בינואר 2021, כך על פי השמועות האחרונות בנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים