וואטסאפ מתכננת שיחות וידאו ואודיו במחשב

מונה התראות מאפליקציית וואטסאפ במכשיר אנדרואיד צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

אפליקציית וואטסאפ (WhatsApp) בטלפונים מאפשרת הרבה מעבר לרק שליחת הודעות מזה מספר שנים, אך כעת עושה רושם כי החברה מתכננת להביא את שיחות הוידאו והאודיו הזמינות באפליקציה בטלפון גם אל המחשבים, כאשר Whatsapp Web עתידה להוסיף פונקציות אלו הנמצאות כעת בפיתוח.

את הדברים מביא המפתח ואחד המדליפים הידועים בסצינת הוואטסאפ WABetaInfo, לפיו תכונות של שיחות אודיו ושיחות וידאו ב-Whatsapp Web למחשבים נמצאות כעת בפיתוח, אך צפויות לעשות דרכן לציבור הרחב כבר בשבועות הקרובים, אם כי ייתכן כי התכונות החדשות יושקו בגרסאות בטא תחילה.

תמונות שפורסמו על ידי המדליף מתוך גרסה מוקדמת לתכונות החדשות בוואטסאפ מעידות על כך שבזמן שתתקבל שיחה דרך וואטסאפ במחשב, יקפוץ בפני המשתמשים חלון קטן המאפשר לבחור בין מענה לשיחה ובין דחייתה. חלון שונה במעט יופיע בזמן קיום השיחה בפועל, זה יהיה קטן יותר ויספק פרטים אודות השיחה ואפשרויות נוספות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

תכונה חשובה נוספת אליה מתייחס המדליף היא שיחות וידאו קבוצתיות, גם אלו יגיעו לעדכון קרוב לאפליקציה ויאפשרו לפייסבוק להוסיף את אפשרות שיחות הוידאו הקבוצתיות גם בגרסת המחשב, על מנת שתוכל החברה להציג תחרות לאפליקציות מתחרות כמו “זום”, “FaceTime” של אפל או “Hangouts \ Meet” של גוגל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים