דיווח: סמסונג קיבלה אישור לאספקת מסכים ל-Huawei

לוגו Huawei צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

בעוד שהסנקציות שהטילה ארצות הברית על וואווי הסינית ממשיכה, האתגרים המכים בחברות הנמצאות בשתי המדינות ממשיכים להכות גלים. דיווח חדש המגיע אלינו מאתר החדשות רויטרס (Reuters) מעיד על כך שסמסונג קיבלה אישור עבודה מיוחד שיאפשר לה לספק מסכים לוואווי (Huawei). החל מה-15 בספטמבר, חברות הנמצאות בארצות הברית לא יכלו לעבוד עם וואווי עקב הגבלות חדשות מצד ארצות הברית והן נדרשות לאישורים מיוחדים לשם חידוש העבודה עימה.

באמצעות האישור החדש, סמסונג תוכל לספק פאנלי מסך לוואווי, בין אם מדובר במכשירים החכמים שלה, בסמארטפונים או במסכים למחשבים. עם זאת, הדבר מסתכם כרגע בפאנלי מסך בלבד ולא במסכי OLED מלאים, עקב העובדה ששאר החברות בשרשרת הייצור מלבד סמסונג צריכות גם הן לקבל את אישור העבודה המוזכר על מנת לאפשר ייצור מלא של מסכי ה-OLED אותם וואווי צריכה עבור מכשיריה.

בין החברות אשר צריכות לקבל את אישור העבודה המחודש עם וואווי נוכל למצוא את LG Display, אשר סיפקה לה מסכים בעבר, ואמרה באופן רשמי בשבוע האחרון כי גם היא ושאר היצרניות צריכות לקבל אישור עבודה עם וואווי על מנת להמשיך ולקיים עסקים עימה בצל הסנקציות מצד הממשל בארה”ב. בשלב זה, רק Samsung Display ו-Intel מחזיקות באישור העבודה המדובר, כך שרק הן יכולות לעבוד איתה כרגע.

בצל ההגבלות וואווי הכריזה לאחרונה על סדרת ה-Huawei Mate 40, אשר הגיעה עם שדרוגים רבים לגזרת הצילום, העיבוד, העיצוב והסוללה. מנגד, מכשיריה עדיין אינם כוללים את שירותיה של גוגל (Google Services), כך שכל מכשיר מתוצרתה אינו מגיע עם חנות האפליקציות Google Play אשר מוכרת לכולנו ונמצאת ברוב המכשירים המשתמשים במערכת ההפעלה אנדרואיד כיום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים