וואטסאפ משיקה מערכת ניהול אחסון משופרת – תאפשר לנקות את הזיכרון בקלות

ניהול אחסון (מקור וואטסאפ)

וואטסאפ (Whatsapp) הכריזה על עדכון פיצ’ר “ניהול אחסון” הקיים באפליקציה וזמין כיום בבטא הפומבית של האפליקציה, פיצ’ר המאפשר למשתמשים לנהל ולנקות את זיכרון האפליקציה בצורה מהירה ונוחה יותר מבעבר, עם סינון של קבצים הגדולים מ-5MB וקבצים ש”הועברו פעמים רבות” ותופסים נפח מיותר במכשיר.

אחת מהבעיות הגדולות ביותר אצל לא מעט משתמשים בוואטאפ הוא הנפח אותו תופסת אפליקציית המסרים הפופולרית במכשיר הסלולרי. בעוד שניתן למתן את השימוש באחסון על ידי ביטול הורדת המדיה האוטומטית, רובנו עדיין נצבור נפח אחסון גדול למדי אחרי פרק זמן מסויים. לשם כך, וואטסאפ שילבה בגרסה 2.20.201.9 את מערכת ניהול האחסון החדשה של החברה, המאפשרת שליטה טובה יותר באחסון בו משתמשת האפליקציה במכשיר ומספקת כלי נוח יותר למחיקת קבצים שאינם דרושים עוד על ידי המשתמשים באפליקציה.

על מנת להשתמש בפיצ’ר ניהול האחסון החדש יש להיכנס ל: הגדרות > אחסון ונתונים > ניהול אחסון. בעוד שבדומה לאפשרות ניהול הזיכרון הקיימת נוכל לראות את נפח השימוש של כל דיון קבוצתי או שיחה עם בן אדם ספציפי, בגרסה החדשה נוכל לראות באופן ברור כמה נפח מנצלת אפליקציית וואטסאפ במכשיר הסלולרי וכמה נפח פנוי נשאר בו, עם אפשרות לסינון מהיר ומחיקה של קבצים שהועברו פעמים רבות וקבצים בנפח של יותר מ-5MB.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ניהול אחסון וואטסאפ

פיצ’ר ניהול האחסון החדש מאפשר קבלת שליטה טובה יותר על נפח האחסון אותו תופסת וואטסאפ במכשיר הסלולר, נפח שבלא מעט מקרים מגיע לאחוז גדול במיוחד מהאחסון הקיים במכשיר עצמו, עד למצב בו הוא מונע שימוש נורמלי במכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים