הוכרז: ADATA SE770G – כונן SSD חיצוני וצבעוני במיוחד

כונן SSD חיצוני SE770G (מקור ADATA)

יצרנית התקני האחסון ADATA הכריזה על כונן ה-SSD החיצוני מדגם SE770G, המגיע בנפח של עד 1TB ומשלב תאורת RGB בחלקו החיצוני, כשהוא מציע מהירות העברת נתונים של עד 1000MB/s באמצעות חיבור USB 3.2 Gen 2 מהיר.

כונן ה-SE770G החדש של ADATA מגיע כגרסת ה-SSD לכונן ה-HD770G הקודמת של החברה, כאשר בדגם החדש הכונן מגיע עם גוף קטן וקל הרבה יותר במשקל של 136 גרם (מול 270 גרם בדגם הקודם). הכונן מגיע עם גוף בצבע שחור וניתן למצוא תאורת RGB מובנית בחלקו העליון, עם דוגמת “מרובעים” המעניקה לו את מראה ה”גיימינג” אליו החברה מכוונת כפתרון אחסון שאינו מיועד לשימוש רק עם מחשבים, אלא גם עם קונסולות משחקים מהדור האחרון.

מהצד הטכני, כונן ה-SE770G יהיה זמין בנפחים של 512GB או 1TB, כאשר הוא מציע מהירות כתיבה של עד 800MB/s וקריאה של עד 1000MB/s באמצעות חיבור ה-USB 3.2 Gen 2.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כונן SSD חיצוני SE770G (מקור ADATA)

לא נמסר צפי מחיר או זמינות לכונן ה-SE770G החדש.

כונן ה-SE770G החדש של ADATA מצטרף לגל פתרונות האחסון החיצוניים שעברו להשתמש בכונני SSD, כאשר הוא מוסיף על כך כמות לא קטנה של תאורת RGB שתקסום לחלק מהמשתמשים אך תרתיע חלק אחר מהם, תלוי כמה RGB הם אוהבים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים