אפל צפויה להציג טאבלט iPad Pro עם מסך mini LED בתחילת 2021

iPad Pro 2020 (תמונה: Apple) iPad Pro 2020 (תמונה: Apple)

אפל (Apple) צפויה לעבור לשימוש בתצוגת mini LED במהלך 2021, כאשר המוצר הראשון צפוי להיות טאבלט ה-iPad Pro הבא של החברה שצפוי להגיע במהלך הרבעון הראשון של 2021, כך עולה מדיווח של אתר החדשות הקוריאני ETNews על אספקת מסכי mini LED בייצור של חברת LG המיועדים עבור אפל לשלל המוצרים השונים של החברה.

הדיווח החדש מצטרף לדיווח קודם ממרץ השנה שהעיד על כך שאפל עובדת על סדרה של שישה מוצרים שונים שיגיעו עם מסכי mini LED, ובהם:

  • טאבלט iPad Pro בגודל 12.9 אינץ’
  • טאבלט iPad בגודל 10.2 אינץ’
  • טאבלט iPad mini בגודל 7.9 אינץ’
  • ניידי MacBook Pro בגדלי מסכים של 14.1 ו-16 אינץ’
  • מחשב iMac Pro בגודל 27 אינץ’

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

טכנולוגיית ה-mini LED החדשה מבוססת למעשה על מסכי LCD רגילים אותם ניתן למצוא כבר היום במוצרים שונים של החברה, אך בניגוד אליהם היא משתמשת במערך לדים זעירים כפתרון התאורה האחורית של המסכים, מה שמאפשר למסכים להציג יתרונות הדומים לאלו של מסכי ה-OLED, עם בהירות וניגודיות משופרת, צריכה חשמלית נמוכה יותר ופחות סיכויים ל”צריבה” של המסך.

בעוד שהדיווח המקורי הציג את הרבעון האחרון של 2020 בתור אופציה להשקת מוצרי ה-mini LED של אפל, מה שיכול היה להצביע על השקה אפשרית של מוצרים ראשונים כבר באירוע ההשקה הקרוב של החברה ב-10.11, אך מדובר על דבר בעל סיכוי נמוך במיוחד נכון לרגע זה. כל מה שנשאר זה לחכות הוא לשנת 2021 ולראות מה יהיה המוצר הראשון של אפל עם מסך ה-mini LED מבית LG.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים