וואטספ תוסיף מספר תכונות חדשות בהן “קריאה מאוחרת” והשתקת סרטונים

אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אפליקציית הוואטסאפ (Whatsapp) הפופולרית צפויה לקבל בקרוב תוספת של שלושה פיצ’רים חדשים, כך עולה מדיווחים של אתר WABetaInfo על סמך גרסאות הבטא של האפליקציה. הפיצ’רים החדשים יכללו הוספת אפשרויות שליטה מוגדלות על הרקעים באפליקציה, הוספת מצב ארכיון בדמות “קריאה מאוחרת” (Read Later) והוספת אפשרות לביטול האודיו בשליחת קטעי וידאו באפליקציה.

העדכון הגדול ביותר מבין הפיצ’רים השונים צפוי להגיע בדמות יכולות השליטה המשופרות של המשתמש ברקעים באפליקציה. מהמידע החדש עולה כי משתמשים יוכלו לשלוט באופן פרטני על הרקע בכל שיחה/קבוצה באופן נפרד ולא רק לקבוע רקע אחד לכלל השיחות השונות, כאשר תהיה שליטה על מידת השקיפות של כל רקע באופן ידני, ותהיה אף אפשרות להוספה של סטיקרים (WhatsApp Doodle) על גבי חלק מהרקעים.

בנוסף, עושה רושם כי וואטסאפ תגדיל את אוסף הרקעים המובנים באפליקציה עם 32 רקעים “בהירים”, 29 רקעים “כהים” ורקעים בעלי צבע אחיד אליהם יוכלו המשתמשים להוסיף את הסטיקרים השונים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפשרויות רקעים חדשות (מקור WABetaInfo)

התכונה השניה מגיעה מגרסת הבטא של וואטסאפ למערכת ההפעלה iOS, ומעידה על שדרוג לאפשרות ארכיון ההודעות בוואטסאפ בדמות סימון חדש – “קריאה מאוחרת” (Read Later). מדובר באפשרות לסימון והעברה של שיחות צ’אט או קבוצות וואטסאפ ל”ספריית” ארכיון חדשה בשם “קריאה מאוחרת”, כשביצוע העברה לספריית ארכיון זו תפעיל מצב השתקה חכם לשיחה או לשיחה הקבוצתית, כך שהמכשיר ימשיך לקבל הודעות חדשות בשיחות אלו, אך לא יתריע על כך למשתמש. אופי הפעולה מזכיר את זה של מצב ה”השתק” באפליקציה, אך בניגוד להשתקה, המצב החדש יספק אפשרויות נוספות כמו הוצאה של השיחה מהתיקייה במידה ומתקבלות הודעות חדשות.

התכונה החדשה האחרונה עליה עובדת וואטסאפ בסבב זה נוגעת לאפשרות הפשוטה למדי של שליחת סרטונים בוואטסאפ, עם היכולת להשתיק את האודיו של הסרטון טרם השליחה שלו באמצעות כפתור “השתק” יעודי.

השתקת סרטונים (מקור WABetaInfo)

בעוד שחברת פייסבוק ממשיכה לפתח את אפליקציית וואטסאפ הפופולרית ולהוסיף לה אפשרויות חדשות באופן תדיר, ממשיכים מפתחי האפליקציה המתחרה טלגרם לשלוח עדכונים רבים אף יותר ומציעים למשתמשים אוסף פי’צרים המתרחב באופן קבוע ומרשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים