מסך הגיימינג Mi Curved Gaming Monitor 34 של שיאומי מגיע לישראל

מסך Mi Curved Gaming Monitor 34 (מקור שיאומי)

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל, משיקה את מסך ה-Mi Curved Gaming Monitor 34 בישראל. מדובר במסך גיימינג קעור ורחב בגודל 34 אינץ’, המגיע כמסך המחשב הראשון של שיאומי בארץ המציע תדר רענון גבוה של 144Hz ותמיכה בטכנולוגיית ה-FreeSync Premium של AMD לחווית משחק חלקה ונטולת קרטועים.

מסך הגיימינג החדש של שיאומי מגיע בגודל 34 אינץ’ עם יחס אולטרה רחב של 21:9, מסגרת מסך דקה במיוחד בעובי 2 מ”מ ב-3 מצידי המסך, בנוסף לקעירות של 1500R המספקת חווית גיימנג היקפית. פאנל המסך הוא מסוג VA רחב, ברזולוציית UWQHD של 3440×1440, העומד ב-121% מתקן ה-sRGB לקבלת איכות צבעים גבוהה עם בהירות של עד 300 ניט.

המסך מציע תדר רענון גבוה של 144Hz עם זמן תגובה של 4ms ותמיכה בטכנולוגיית ה-FreeSync של AMD לחווית גיימינג איכותית, זאת בנוסף לעמידה בתקן הקטנת גלי האור הכחול ומניעת ריצוד בתקן של מכון TÜV Rheinland הגרמני על מנת להגן על עיני המשתמש.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מסך Mi Curved Gaming Monitor 34 (מקור שיאומי)

מהמילטון נמסר:

קבוצת המילטון מסרה:
תחום הגיימינג נמצא בצמיחה מתמדת ושיאומי שמו לעצמם למטרה להתבסס ולהוביל גם בשוק הזה,  שיווקו של המסך הוא חלק מאסטרטגיית המותג בעולם ובישראל, אנחנו שואפים להרחיב את ליין המוצרים של המותג ולהציע כמה שיותר מוצרים של שיאומי במחיר נגיש ואטרקטיבי.

מפרט טכני:

  • גודל –  34 אינץ’ ביחס 21:9.
  • קעירות – 1500R.
  • פאנל – VA ברזולוציית QHD של 1440×3440.
  • תדר רענון – 144Hz.
  • זמן תגובה – 4ms.
  • חיבורים – HDMI 2.0×2, DisplayPort 1.4×2.

מסך ה-Mi Curved Gaming Monitor 34 החדש זמין למכירה במחיר של 1999 ש”ח.

לרכישה: KSP (מחיר: 1969 ש”ח, שנתיים אחריות, יבואן רשמי המילטון)

מסך ה-Mi Curved Gaming Monitor 34 מגיע כמסך המחשב הראשון של שיאומי לישראל, אך סביר להניח כי לא מדובר במסך המחשב האחרון של החברה שיהפוך להיות זמין בארץ וינסה לשחזר את ההצלחה של סדרת טלוויזיות ה-Mi TV בישראל.


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים