פאנל מסך חדש יביא את רזולוציית ה-QHD להמוני ניידי גיימינג

ניידי Eluktronics עם מסכי QHD בתדר 165Hz של BOE (מקור Eluktronics)

יצרנית הניידים Eluktronics הכריזה על 3 ניידי גיימינג חדשים שיגיעו לראשונה בעולם עם פאנל IPS ברזולוציית QHD ותדר רענון גבוה של 165Hz, זאת בזכות פאנל מסך חדש המיוצר על ידי חברת BOE Technology הסינית, אחת מיצרניות מסכי ה-LCD ו-OLED הגדולות בעולם.

בעוד ששלושת הניידים החדשים של Eluktronics מדגמי Mech-15 G3 QHD, Max-15 HQD ו-Max7-17 QHD יהיו הניידים הראשונים עם פאנל המסך החדש של BOE בגודל 15.6 או 17.3 אינץ’, הבשורה האמיתית בהכרזה שלהם הוא פאנל המסך של חברת BOE, הצפוי להגיע לניידי גיימינג רבים במהלך 2020-2021 ולהפוך את רזולוציית ה-QHD של 2560×1440 ל”תקן” החדש של ניידי הגיימינג, כשפער המחירים בין מסך Full HD ל-QHD צפוי לעמוד על כ~50 דולר בלבד.

לפי המידע הקיים, השימוש בפאנל IPS מאפשר למסך החדש להציג איכות צבעים גבוהה עם עמידה ב-100% בתקן הצבעים sRGB ו-87% מתקן הצבעים Adobe RGB, מה שיספק חווית גיימיגנ איכותית במיוחד בשילוב עם הרזולוציה הגבוהה ותדר הרענון של 165Hz. עם זאת, מסתמן חיסרון “קל” יחסית בדמות תאורה אחורית של 318 ניט בלבד, הנמוכה מתקן ה-HDR הנמוך ביותר המחייב תאורה של 400 ניט לפחות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ניידי Eluktronics עם מסכי QHD בתדר 165Hz של BOE (מקור Eluktronics)

פאנל המסך החדש של BOE זמין כבר היום בניידיה של Eluktronics,  ואנו צפויים לראות יצרני ניידים נוספים מכריזים על ניידים שישתמשו במסך החדש של BOE.

במידה שהפרש המחירים בין פאנל IPS מהיר ברזולוציית FHD ו-QHD אכן מסתכם ב-50 דולר בלבד, ניתן להניח כי מדובר בנקודת מפנה בתחום ניידי הגיימינג, שיקבלו שדרוג רזולוציה משמעותי לעומת מסכי ה-Full HD הנוכחיים המגיעים עם תדר רענון גבוה אך ברזולוציה “נמוכה” יחסית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים