מחשב ה-Mac Mini מבוסס ה-Apple M1 מגיע לישראל

מחשב Mac Mini (מקור אפל)

מחשב ה-Mac Mini החדש של אפל (Apple) מבוסס שבב ה-Apple M1 מגיע לישראל שבועות ספורים לאחר ההכרזה הרשמית. המחשב החדש, המזוהה גם תחת השם Mac Mini Late 2020, מגיע כאחד משלושת המחשבים מבוססי מעבד ה-ARM החדש של אפל, והוא המחשב הנייח היחיד בסדרה, שיהיה זמין בישראל במחיר של החל מ-3140 ש”ח.

מחשב המק מיני החדש של אפל מגיע לארץ כשבועיים בלבד לאחר ההכרזה הרשמית שלו, כאשר הוא מפעיל את מערכת ה-Big Sur העדכנית של אפל בגרסתה היעודית לשבבי ה-Apple silicon. כפי שהשם רומז, מדובר על דגם המק הקטן ביותר של אפל המגיע עם גוף מתכתי כסוף בגובה של 3.6 ס”מ בלבד ובמשקל של 1.2 ק”ג.

מהצד הטכני, מחשב המק מיני החדש מגיע עם שבב ה-Apple M1 של אפל בגרסת ה-8 ליבות מעבד (CPU) ו-8 ליבות גרפיות (GPU), כאשר בארץ הוא יהיה זמין בגרסה עם זיכרון מובנה בשבב ה-M1 בנפח של 8GB עם אפשרות ל-256GB או 512GB של אחסון SSD מהיר. בצד האחורי של המחשב ניתן למצוא חיבור רשת קווי, צמד חיבור USB-C תומכי Thunderbolt 3, יציאת HDMI 2.0 וצמד חיבורי USB 3.0 רגילים ויציאת אוזניות 3.5 מ”מ.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מחשב Mac Mini (מקור אפל)

מחיר מחשב ה-Mac Mini החדש זמין בהזמנה מוקדמת ברשת איידיגיטל וזמין למכירה ברשת KSP, כשבשני המקרים מדובר באחריות לשנה מטעם היבואן הרשמי – iCon Group:

בעוד שחובבי מחשבי המק ישמחו להתנסות בשבב ה-Apple M1 לראשונה בארץ עם מחשב המק מיני החדש, פער המחירים בין דגם ה-256GB וה-512GB, שעומד על כ~900 ש”ח, גורם לדגם ה-512GB להיות יקר יחסית להבדל בין הדגמים המסתכם בנפח בלבד. המעוניינים במחשב ככל הנראה יעדיפו לקנות את דגם ה-256GB ולהשקיע את ההפרש באחסון חיצוני גדול הרבה יותר.


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים