ספוטיפיי בוחנת הוספת סטוריז לאפליקציה

סטוריז בספוטיפיי סטוריז בספוטיפיי (צילום: רונן מנדזיצקי)

לכבוד תקופת החגים המתקיימת בימים אלו בארה”ב (בקרוב גם חנוכה בישראל!), החליטה ספוטיפיי לבחון תכונה חדשה באפליקציה, כאשר ברשימת השירים השנתית שלה Christmas Hits לכבוד חג המולד הנוצרי ניתן למצוא כעת “סטורי” המציג אמנים שונים המדברים על השירים האהובים שלהם לתקופת החגים.

הסטוריז החדשים מוצגים באופן דומה לזה לו הורגלנו מאינסטגרם או פייסבוק – תוכלו לראות עיגול קטן בו מופיעים האמנים על גבי תמונת הכותרת של הפלייליסט (ראו תמונה מעלה), כאשר לחיצה עליו תפתח את הסיפורים על מסך מלא, עם אפשרות למעבר בין הסיפורים השונים בנגיעה באחד מצידי המסך. בין האמנים המופיעים בסיפורים ברשימת ההשמעה ניתן למצוא את ג’ניפר לופז וקלי קלארקסון

התכונה החדשה הייתה זמינה עבורנו (באפליקציית אנדרואיד) כשנכנסנו לרשימת ההשמעה Christmas Hits, ומתוך דיווחים בטוויטר הצלחנו לאתר אותה גם באלבום הבכורה של Megan Thee Stallion, אך עבור חלק מהדיווחים על אמנים, רשימות השמעה והאלבומים שאותרו עם תכונת הסיפורים החדשה לא הצלחנו למצוא את אותם “סטוריז” נוספים, מה שמעיד על כך שבזמן זה לא מדובר בתכונה הזמינה עבור כלל האמנים המפרסמים את השירים שלהם בספוטיפיי וגם לא עבור כלל ציבור משתמשי אפליקציית ספוטיפיי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפשרות הסטורי בספוטיפיי תאפשר לאמנים שונים להשתמש באפליקציית המוסיקה הפופולרית גם כמנוע חברתי ליצירת קשר הדוק יותר עם המעריצים. דרך כך יכולה מפתחת האפליקציה ליצור לעצמה יתרון נוסף על פני אפליקציות מתחרות, בראשון Apple Music. בספוטיפיי טענו כבר מספר פעמים בשנים האחרונות כי אפל מנצלת את כוחה על גבי פלטפורמת iOS על מנת לייצר לכאורה יתרון לא הוגן לשירות המוסיקה שלה, זאת כאשר ספוטיפיי נאלצת לגבות ממנוייה תשלום גבוה יותר על מנוי בשל הצורך בתשלום בגובה 30% מההכנסות מרכישות בתוך האפליקציה המתבצעות דרך פלטפורמת התשלומים של אפל.

השוואת מפרטים