הוכרז: Wyze Watch – שעון חכם במחיר 20 דולר

שעון Wyze Watch (מקור Wyze)

חברת Wyze האמריקאית , הכריזה על ה-Wyze Watch, שעון חכם חדש במחיר זול במיוחד המגיע בגרסת 47 מ”מ עם מסך 1.75 אינץ’, וגרסת 44 מ”מ עם מסך 1.4 אינץ’, המציע אפשרות מעקב אחר פעילויות ספורט, מד דופק ועוד, בנוסף לשליטה על מוצרי הבית החכמים של Wyze וזמן סוללה של עד 9 ימים, כל זאת עם תג מחיר של 20 דולר בלבד.

השם של חברת Wyze לא ישמע מוכר למרבית המשתמשים, כאשר העיסוק הראשי של החברה הוא בתחום פתרונות האבטחה לבית בעיקר בשוק האמריקאי. אך עם זאת, ה-Wyze Watch הוא לא המוצר הלביש הראשון של החברה, כאשר היא השיקה מוקדם יותר השנה גם את רצועת ה-Wyze Band. שעון ה-Wyze Watch החדש מנסה להיכנס לתחום פעיל במיוחד, כאשר החברה מצליחה לספק מפרט מרשים למדי בעבור המחיר הנמוך של השעון, שאף מגיע עם גוף אלומיניום מלא עם אטימות למים ואבק בתקן IP68.

השעון מגיע עם מסך TFT LCD בגודל 1.75 אינץ’ ורזולוציית 320×385 בדגם ה-47 מ”מ ו-1.4 אינץ’ ברזולוציית 320×320 בדגם ה-44 מ”מ. בדומה לשעונים חכמים אחרים, ה-Wyze Watch יציע אפשרות מעקב אחר פעילויות ספורט, שינה, דופק ורווית החמצן בדם, בנוסף לפונקציות הרגילות, כשיהיה ניתן למצוא בשעון אפשרות נוספת בדמות שליטה מוצרי הבית החכמים של החברה. מבחינת הסוללה, שני הדגמים יציעו זמן שימוש של עד 9 ימי שימוש, כאשר הם מגיעים עם סוללת 300mAh ו-260mAh בהתאמה לדגמי ה-47 ו-44 מ”מ, ושוקלים 46.6 ו-40 גרם בהתאמה גם כן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

שעון Wyze Watch (מקור Wyze)

שעון ה-Wyze Watch החדש זמין בהזמנה מוקדמת בארה”ב במחיר של 20 דולר לגרסת ה-44 ו-47 מ”מ, עם צפי תחילת משלוח בפברואר 2021.

על הנייר קשה למצוא חסרונות גדולים בשעון ה-Wyze Watch החדש, והשאלה הגדולה ביותר כרגע היא האם מחיר ה-20 דולר הוא מחיר השקה מוקדמת בלבד או המחיר הרגיל של השעון גם לאחר הזמינות שלו בפברואר הקרוב. החיסרון הצפוי היחיד למשתמשים הישראליים שיבקשו לקנות את השעון הזול החדש, הוא חוסר תמיכה צפוי למדי בשפה העברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים