טכנולוגיית Massive MIMO של סמסונג תשפר את החיבור ומהירות הסלולר בדור ה-5

Massive MIMO for 5G NR (מקור סמסונג)

סמסונג (Samasung) שחררה “ספר לבן” (whitepaper) תחת הכותרת “Massive MIMO for New Radio”, דו”ח המציג את את היתרונות והחזון של החברה למערכות Massive MIMO (ר”ת Multi-Input, Multi-Output) או “כניסות מרובות ויציאות מרובות מאסיביות”, כדרך לשיפור רשתות הדור החמישי מסוג 5G NR (ר”ת New Radio).

באופן הבסיסי ביותר, אנטנת Massive MIMO היא מערך יעודי של 64 אנטנות או יותר יחדיו, היוצרות “אנטנה אחת” או אלמנט שידור אחד, בעל מספר גדול של כניסות ויציאות אליו, ומכאן גם שמה. השימוש באנטנה מסוג זה מאפשר להגדיל את הנפח ויעילות שידור האות הסלולרי, במיוחד באזורים עירוניים צפופים, זאת בהשוואה לאנטנת שידור רגילה. אנטנת ה-Massive MIMO מאפשרת גם יכולת לכוון את אלומת האות מהאנטנה בצורה טובה יותר למשתמש עם יכול שליטה של האות במרחב התלת מימדי לכיסוי רחב יותר.

כחלק מהספר הלבן אותו שחררה, סמסונג הדגימה את פיתוחיה בתחום שצפויים להיות משולבים כחלק מתקן ה-3GPP (ר”ת 3rd Generation Partnership Project) בגרסה ה-16 ו-17 שלו, בשילוב עם טכנולוגיית ה-FD-MIMO (ר”ת Full Dimension MIMO) המספקת יעול ושיפור בהעברת האות ונפח המידע, טכנולוגיה שצפויה להשתלב ברשתות הדור החמישי בשנים הקרובות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אנטנה סטנדרטית לעומת מערך Massive MIMO (מקור סמסונג)

המסמך החדש של סמסונג מאפשר לקבל הצצה מהירה על הכיוון של טכנולוגיית הדור החמישי והשיפורים אותם ניתן יהיה לראות בשנים הקרובות, שיפורים שיאפשרו לנו המשתמשים לקבל חיבור טוב ומהיר יותר לרשת האינטרנט דרך הדור החמישי הסלולרי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים