הדלפה: סדרת ה-Galaxy S21 נחשפת בסרטוני הכרזה רשמיים

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G (תמונה: Android Police) Samsung Galaxy S21 Ultra 5G (תמונה: Android Police)

בשעה שאנחנו נמצאים במרחק של חודש בודד המפריד בינינו לבין ההכרזה הרשמית על סדרת ה-Galaxy S21, סדרת מכשירי הדגל הבאה של סמסונג נחשפת בהדלפה חדשה המגיעה אלינו דרך המדליף המוכר Max Weinbach. דרך ההדלפה אנחנו מגלים לראשונה כיצד ייראו דגמי ה-Galaxy S21, Galaxy S21 Plus וה-Galaxy S21 Ultra באופן רשמי ולא בתמונות הדמיה משוערות.

דרך הסרטון הראשון שהודלף ניתן לראות את מכשיר ה-Galaxy S21 5G, אשר מופיע בסרטון בצבע Phantom Violet ומציג לנו לראשונה את העיצוב הסופי של המסגרת אשר גולשת אל גב המכשיר ומשלבת אליה את מערך הצילום. ניתן לראות כי סמסונג בחרה להשתמש בצבע זהב/ברונזה, זאת על מנת להעניק ניגודיות לצבע הסגלגל שעל גב המכשיר. מעבר לכך, ידוע לנו כי המכשיר יגיע עם מסך שטוח, גב פלסטיק, 3 חיישני צילום ברזולוציות של 12, 12 ו-64 מגה פיקסל ויתמוך בזום אופטי עד פי 3.

במעבר למכשיר השני בסדרה, כאן נוכל לראות כי ה-Galaxy S21 Plus 5G מככב גם הוא בצבע Phantom Violet בסרטון, אך לא ניתן להבחין בהבדלים עיצוביים לעומת אחיו הקטן. על פי דבריו של המדליף, ההבדלים בין השניים יופיעו רק בגודל המסך ובקיבולת הסוללה, כך שגם כאן נמצא 3 חיישנים ברזולוציות של 12, 12 ו-64 מגה פיקסל, יחד עם מצלמת סלפי ברזולוציית 10 מגה פיקסל ומסך שטוח בקצב רענון של 120 הרץ.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

המכשיר השלישי והאחרון המוצג בסרטונים הוא ה-Galaxy S21 Ultra 5G, וזה מופיע בצבע השחור, אשר כולל מסך מקומר, גב בעל צבע שחור מט ומסגרת בצבע שחור מבריק. מערך הצילום שכאן יהיה המתקדם ביותר מהשלישייה, כשזה יכלול חיישן ראשי ברזולוציית 108 מגה פיקסל, חיישן משני ברזולוציית 12 מגה פיקסל לצילום בזווית רחבה, חיישן שלישי ברזולוציית 10 מגה פיקסל המאפשר זום אופטי עד פי 3 וחיישן רביעי ברזולוציה זהה לביצוע זום אופטי פי 10. בנוסף, המכשיר כולל גם חיישן חמישי לביצוע פוקוס לייזר, וזה מחליף את חיישן איסוף העומק מהדגם הקודם.

על סדרת ה-Galaxy S21 5G סמסונג צפויה להכריז ב-14 בינואר, כשהיציאה לשווקים עתידה להתרחש ב-29 בינואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים